Problemer med the sims version
Fra : Emil Halling

Dato : 25-12-03 16:04

Hej med jer.
Jeg har et mindre problem med en nyere The sims version (The Sims: Vacation)
Jeg kører med
-Win XP,
-600 mhz duron processor,
-512 mbite sd ram
-g-force 2 mx 400 64 MB
Hver gang jeg forsøger at åbne spillet når jeg ikke langt før den hopper ud
på skrivebordet igen.

Nogen der har prøvet det samme og/eller har svaret på hvad der skal til for
at få skidtet væk ??

MVH Emil

Fra : Dan Stanley\(9900\)

Dato : 25-12-03 18:16

"Emil Halling" <rubbish@clan-anarki.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
ud
> på skrivebordet igen.
>
> Nogen der har prøvet det samme og/eller har svaret på hvad der skal til

Har nogetlignende samme problem. Ungerne har fået The Sims double deluxe i
julegave og den vil
bare ikke køre på deres puter. Den kommer til selve starten hvorman vælger
huse/område og så efter 2-10 sek.
hopper den ud på desktoppen igen.
Vi kan køre alle andre prg. bla. Battlefield, Pirates of the Carribien, Call
of duty uden probs.
Og the sims er da overhovedet ikke nær så krævende som de andre?!?!?
Kører XP PRo SR1
1000Mhz Celeron.
512Mb ram
Asus Gforce 2 mx 400 32Mb
SB Live Value
Jeg har installeret alle driveropdateringer.
Jeg er så kommet frem til at det er lydkortet. Men det hjalp ikke at
opdatere driveren.
Du kan prøve og slå lyden fra i din genvej til sims, ved at skrive -nosound
sidst i destination.

Mvh
Dan

Fra : Emil Halling

Dato : 25-12-03 19:38

Det hjalp faktisk, sjovt nok.
Har du så nogen ideer til hvordan fan man får lyd på igen ? :)

MVH Emil

Fra : Dan Stanley\(9900\)

Dato : 25-12-03 19:49

> Det hjalp faktisk, sjovt nok.
> Har du så nogen ideer til hvordan fan man får lyd på igen ? :)

Det er vel et spørgsmål om at finde et brugbar driver?? Eller kan det være
en IRQ setting?
Hvis jeg finder ud af noget får du lige en mail

Dan

Fra : Heidi

Dato : 26-12-03 09:16

Dan Stanley(9900) wrote:
> "Emil Halling" <rubbish@clan-anarki.dk> skrev i en meddelelse
>>
> Det er vel et spørgsmål om at finde et brugbar driver?? Eller kan det
> være en IRQ setting?
> Hvis jeg finder ud af noget får du lige en mail

Hvis du/i ikke får løst problemet, og kan begå jer på engelsk, så prøv
evt. at spørge i gruppen alt.games.the-sims - der sidder ufattelig mange
mennesker som ved stort set alt hvad der er at vide om Sims - og de
fleste er meget hjælpsomme.

--
Mvh. Heidi
Svar i gruppen og IKKE pr. mail!!!

Fra : Lars Lautrup

Dato : 26-12-03 09:44

> [...]
> evt. at spørge i gruppen alt.games.the-sims - der sidder ufattelig mange
> mennesker som ved stort set alt hvad der er at vide om Sims - og de

Der findes også Sims-eksperter, der taler dansk - f.eks. på
www.simbrother.dk
Prøv evt. at spørge i forummet på: http://www.simbrother.dk/phpbb2/index.php

Lars Lautrup (Fjern '-nowhere-' fra adresse ved svar)
www.geocaching.dk : Geocaching - en spændende sport for hele familien