Visual Basic??
Fra : J.L.Nielsen

Dato : 15-12-00 21:04

Hej NG

Jeg har tænkt på at prøve at lære lidt VB programmering.

Hvilken version kan det anbefales at jeg starter på?

Hvad koster disse programmer?

Der er vel ikke et sted på nettet hvor de kan hentes?

mvh.

Jakob

Fra : Peter Thomsen

Dato : 15-12-00 22:20

"J.L.Nielsen" <jakob@snaps.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvilken version kan det anbefales at jeg starter på?
>
> Hvad koster disse programmer?
>
> Der er vel ikke et sted på nettet hvor de kan hentes?

Det kan ikke hentes på nettet
Visual Basic learning edition er fin at starte med, måske alt du nogen
sinde for brug for.
Der er til mange timers (års) underholdning.
Learning edition koster 1000-1200 kr.
Peter

Fra : J.L.Nielsen

Dato : 16-12-00 00:20