up2date kernel update?
Fra : Kasper Nordal Lund

Dato : 24-12-03 23:41

Får flg. besked når jeg vil opdatere via up2date. Skal jeg fortsætte
eller hvad?

The package kernel-source-2.4.22-1.2135.nptl does not have a valid GPG
signature. It has been tampered with or corrupted. Continue?

--
Mvh.
Kasper Nordal Lund

Fra : Bedstefar

Dato : 24-12-03 23:53

"Kasper Nordal Lund" <kasper@lund.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> The package kernel-source-2.4.22-1.2135.nptl does not have a valid GPG
> signature. It has been tampered with or corrupted. Continue?

Jeg fik samme forleden og afbrød.
3 timer senere kørte opdateringen fejlfrit.

finn

Fra : Lars Dybdahl

Dato : 26-12-03 17:15

Kasper Nordal Lund wrote:
> [...]
> The package kernel-source-2.4.22-1.2135.nptl does not have a valid GPG
> signature. It has been tampered with or corrupted. Continue?

Nej. Beskeden betyder, at det, du er på vej til at downloade, ikke er
korrekt. Så du bør afbryde og prøve igen senere.

Lars.

--
Freelance programmør