MS Windows
briani 27239
Python 22 - hvad er det for en fil?
Fra : Jesper

Dato : 25-12-03 23:46

Hej alle.

Jeg har opdaget en fil som hedder Python 22 og jeg har undersøgt lidt om den
i nogle af alle dens "underfiler" og er stødt på følgende hjemmeside (fandt
adressen i en read me fil), hvor "programmet" omtales.

http://www.python.org/2.2/descrintro.html

Er der nogen som på almindeligt dansk kan fortælle mig om det er en
fil/program som jeg skal have eller om jeg kan slette det?

Jeg er blevet lidt nervøs for om det er noget virus eller backdoor, men
hjemmesiden ser nu meget seriøs ud. Mit antivirusprogram har heller ikke
reageret på det.

Jeg er meget i tvivl om det evt. blot kan være en opdatering til et af mine
programmer....

Som I kan læse ud af denne mail, så er jeg meget usikker på hvad det er (kan
ikke lide selve navnet på filen...*S*).

Håber på hjælp.

På forhånd tak og glædelig jul.

mvh

Jesper

Fra : Toki Lee

Dato : 26-12-03 00:53

"Jesper" <christop@***post1.dknet.dk> wrote in >
> Jeg er blevet lidt nervøs for om det er noget virus eller backdoor,

Det er helt sikket ikke VIRUS eller BACKDOOR trojanhest!

> Jeg er meget i tvivl om det evt. blot kan være en opdatering til et af
mine
> programmer....

Det kan være nogle af dine programmer, som har brug for dette
programeringssprog. Python er tit sammenlignet med Java, Javascript. Perl..
etc...

> Som I kan læse ud af denne mail, så er jeg meget usikker på hvad det er
(kan
> ikke lide selve navnet på filen...*S*).

Nu kan du sove trygt!

Hilsner,