Bedste krypterings program...
Fra : Heinz Vollmann

Dato : 25-12-03 18:26

Hej NG.

Kan I give et forslag til et krypteringsprogram til PC'er?
- det skal kunne kryptere : diske, partitioner og filer.
Prisen er næsten underordnet, da jeg har fået 25000.- til en 10 brugers
licens.

mvh.

Jette.

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 25-12-03 20:36

On 2003-12-25, Heinz Vollmann <heinz_Vollmann@hotmail.com> wrote:
> [...]
> - det skal kunne kryptere : diske, partitioner og filer.
> Prisen er næsten underordnet, da jeg har fået 25000.- til en 10 brugers

PGP er er godt produkt. PGPDisk håndterer diske/partitioner
den resterende del håndterer filer, og har e-mail integration.

256-bit AES skulle kunne klare det meste.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 28-12-03 21:25

Heinz Vollmann wrote:
> Kan I give et forslag til et krypteringsprogram til PC'er?
> - det skal kunne kryptere : diske, partitioner og filer.

http://loop-aes.sf.net

Det bruger jeg selv, det ser ud til at virke ganske udemærket ..

// Hans
--
Sidevogn til Russer MC (Ural/Dnepr) samt militær-udstyr til denne
købes for rimelig pris!