Problem med HP LaserJet 1100 i netværk
Fra : Torben Lange-Pederse~

Dato : 19-04-01 15:47

Hej...

Jeg har et lille Windows netværk med en stationær pc, hvor jeg har
tilsluttet en HP LaserJet 1100 til lpt1. Dette fungerer helt uden
problemer.

Men når jeg tilsluttet min bærbare pc netværket, kan jeg godt se
laserprinteren via nettet, men den melder offline.

Jeg har også en Epson farveprinter tilsluttet den stationære pc og denne
kan uden problemer benyttes fra både den stationære og den bærbare pc.

Hvis jeg bytter LaserJet 1100 ud med en LaserJet 5L er der ingen
problemer.

Har nogen her i gruppen løsningen på mit problem ?

mvh

Torben

Fra : Torben F@rum

Dato : 19-04-01 17:02

Torben Lange-Pedersen skrev i meddelelsen <3ADEFA75.5577FC78@get2net.dk>...
> [...]
>problemer.
>
>Har nogen her i gruppen løsningen på mit problem ?

Hvis du kører Win 98 eller Me er der en Patch på HP's hjemmeside, den retter
en del fejl, måske også din ?

Torben Farum