/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
ADSL
#NavnPoint
BjarneD 1827
severino 1802
pallebhan.. 1510
srhansen 1200
Per.Frede.. 1168
e.c 970
Nordsted1 720
strarup 690
ostemanden 657
10  CLAN 640
Ny udbyder med samme emailadresse ????
Fra : GUFFE@


Dato : 25-12-03 16:12

Hej i gruppen.
Kan man beholde sin gamle hjemmeside og emailadresse når man som jeg
"stikker af " fra Tiscali efter mange år.Vi er blevet uenige om hvor mange
måneder der skal gå inden man får adsl hos dem selvom jeg har været kunde i
mere end 5 år.Min første ansøgning røg ind den 5/11 og jeg skal vente til
28/1 2004,ok der har været noget med nedlæggelse af isdn,da der var for
meget støj på min linie,så 2 ansøgning blev bekræftet 8/12 så det er en rum
tid at vente på bredbånd fra Tiscali,selvom jeg blev lovet vipstatus og
expressopkobling.
Jeg har tilmeldt mig TDC og blev lovet 1-2 uger med opkobling.Så det satser
jeg på nu.
Men men kan jeg lave et f.eks autosvar hvor man kan blive omdiregeret til
den nye email og hjemmside eller kører det bare som altid hos Tiscali.
Fortsat god jul og et lykkebringende nytår fra Nordjylland
Kurt Berg




 
 
Bjarke Hansen (25-12-2003)
Kommentar
Fra : Bjarke Hansen


Dato : 25-12-03 16:41

"GUFFE@" <kberg@image.dk> wrote in message
news:m7DGb.64224$jf4.3859530@news000.worldonline.dk...
> Hej i gruppen.
> Kan man beholde sin gamle hjemmeside og emailadresse når man som jeg
> "stikker af " fra Tiscali efter mange år.

Ja, du skal så bare bruge din nye udbyderes SMTP server når du sender
post..... Jeg har stadig min Tiscali adresse, og jeg tror ikke jeg er kunde
hos dem længere



Mithril (25-12-2003)
Kommentar
Fra : Mithril


Dato : 25-12-03 18:07

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote in message
news:9yDGb.502$Jj3.199@news.get2net.dk...

"og jeg tror ikke jeg er kunde hos dem længere"

Du bliver klogere min fine ven, du modtager om kort tid en regning på ... på
.... på et eller andet !!



Lars Christensen (26-12-2003)
Kommentar
Fra : Lars Christensen


Dato : 26-12-03 03:00

On Thu, 25 Dec 2003 18:06:30 +0100, "Mithril" <na@nospam.com> wrote:

>"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*REMOVE.*spamfilter.dk> wrote in message
>news:9yDGb.502$Jj3.199@news.get2net.dk...
>
>"og jeg tror ikke jeg er kunde hos dem længere"
>
>Du bliver klogere min fine ven, du modtager om kort tid en regning på ... på
>... på et eller andet !!
>
Det er da utroligt som der bliver pisket en stemning op :)


--
Lars
Skal det gå ad helvede til, så skal det gå med musik

Rudi Stegen (25-12-2003)
Kommentar
Fra : Rudi Stegen


Dato : 25-12-03 22:54

Hej Bjarke Hansen, du skrev i dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> Jeg har stadig min Tiscali adresse, og jeg tror ikke jeg er kunde
> hos dem længere

Det er du ret indlysende, hvis du har en konto. Ellers skal du opsige
denne (se deres site mht. opsigelsesformular).

--
Hygge fra Århus - Rudi

Calle. (25-12-2003)
Kommentar
Fra : Calle.


Dato : 25-12-03 23:29

Rudi Stegen wrote:
> Hej Bjarke Hansen, du skrev i dk.edb.internet.udbydere.xdsl:
>
>> Jeg har stadig min Tiscali adresse, og jeg tror ikke jeg er kunde
>> hos dem længere
>
> Det er du ret indlysende, hvis du har en konto. Ellers skal du opsige
> denne (se deres site mht. opsigelsesformular).

bare lave det om til deres gratis abb. hvor man betaler for den tid man er
på. Og da man jo ikke er på gennem dem, er det gratis


--
Calle



Thomas Wesley Hinton (25-12-2003)
Kommentar
Fra : Thomas Wesley Hinton


Dato : 25-12-03 19:18

"GUFFE@" <kberg@image.dk> skrev i en meddelelse news:m7DGb.64224

> Kan man beholde sin gamle hjemmeside og emailadresse når man som jeg
> "stikker af " fra Tiscali efter mange år.Vi er blevet uenige om hvor mange
> måneder der skal gå inden man får adsl hos dem selvom jeg har været kunde
i
> mere end 5 år.Min første ansøgning røg ind den 5/11 og jeg skal vente til
> 28/1 2004,ok der har været noget med nedlæggelse af isdn,da der var for
> meget støj på min linie,så 2 ansøgning blev bekræftet 8/12 så det er en
rum
> tid at vente på bredbånd fra Tiscali,selvom jeg blev lovet vipstatus og
> expressopkobling.

Tiscali skal bestille en montør hos TDC før de kan oprette din ADSL linie,
så hvis det tager længere tid hos Tiscali end hos TDC, så er det fordi TDC
ikke giver Tiscali samme service som deres egne kunder.

Noget svineri efter min mening, og jeg ville hvis jeg var dig klare til
telestyrelsen samt Tiscali.



Mithril (25-12-2003)
Kommentar
Fra : Mithril


Dato : 25-12-03 20:39

"Thomas Wesley Hinton" <wesley@tiscali.dk> wrote in message
news:pQFGb.64249$jf4.3863340@news000.worldonline.dk...

> Tiscali skal bestille en montør hos TDC før de kan oprette din ADSL linie,
> så hvis det tager længere tid hos Tiscali end hos TDC, så er det fordi TDC
> ikke giver Tiscali samme service som deres egne kunder.

Nu har det jo længe været kendt at netop Tiscali overhovedet ikke har styr
på det administrative, så hvordan kan du komme en sådan udtalelse. Det kan
da ligså godt være Tiscali selv som ikke kan klare ordren indenfor
overkommelig tid. Lad vær med at skyde skylden på TDC hver evig eneste gang
du/i finder mulighed for det. Tænk jer da lidt om først.




Rudi Stegen (25-12-2003)
Kommentar
Fra : Rudi Stegen


Dato : 25-12-03 23:00

Hej Mithril, du skrev i dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> Thomas Wesley Hinton:
>> Tiscali skal bestille en montør hos TDC før de kan oprette din
>> ADSL linie, så hvis det tager længere tid hos Tiscali end hos
>> TDC, så er det fordi TDC ikke giver Tiscali samme service som
>> deres egne kunder.
>
> Nu har det jo længe været kendt at netop Tiscali overhovedet ikke
> har styr på det administrative, så hvordan kan du komme en sådan
> udtalelse.

Nu er Thomas ret godt inde i, hvad der været kludder i, og hvad der
ikke har været kludder i hos Tiscali. Det er udelukkende
faktureringsadm., der var kludder i hos flere end "rimeligt".

Bestillinger af forbindelser etc. har der så vides ikke været flere
problemer med end hos andre.

--
Hygge fra Århus - Rudi

GUFFE@ (25-12-2003)
Kommentar
Fra : GUFFE@


Dato : 25-12-03 23:29

Skal vi ikke stoppe denne mail ellers løber det nok bare af med diverse
mudderkastning,tak for svarene gutter.
Kurt
"Rudi Stegen" <newsnospam@stegen.dk> skrev i en meddelelse
news:Xns945CEA02C558ERudiStegen@dknews.tiscali.dk...
> Hej Mithril, du skrev i dk.edb.internet.udbydere.xdsl:
>
> > Thomas Wesley Hinton:
> >> Tiscali skal bestille en montør hos TDC før de kan oprette din
> >> ADSL linie, så hvis det tager længere tid hos Tiscali end hos
> >> TDC, så er det fordi TDC ikke giver Tiscali samme service som
> >> deres egne kunder.
> >
> > Nu har det jo længe været kendt at netop Tiscali overhovedet ikke
> > har styr på det administrative, så hvordan kan du komme en sådan
> > udtalelse.
>
> Nu er Thomas ret godt inde i, hvad der været kludder i, og hvad der
> ikke har været kludder i hos Tiscali. Det er udelukkende
> faktureringsadm., der var kludder i hos flere end "rimeligt".
>
> Bestillinger af forbindelser etc. har der så vides ikke været flere
> problemer med end hos andre.
>
> --
> Hygge fra Århus - Rudi



Thomas Wesley Hinton (26-12-2003)
Kommentar
Fra : Thomas Wesley Hinton


Dato : 26-12-03 00:25


"GUFFE@" <kberg@image.dk> skrev i en meddelelse news:owJGb.64289

> Skal vi ikke stoppe denne mail ellers løber det nok bare af med diverse
> mudderkastning,tak for svarene gutter.

Nå, godt ord igen :)


Mit svar er at du kan beholde din email samt hjemmeside ved ikke at skifte
fra Tiscali. Det er muligt at du kan beholde dem alligevel, men Tiscali har
ihvertfald ikke pligt til at opretholde dem. Så om du vil løbe an på det er
op til dig.

Det er den samme teknikker fra TDC der skal ud til dig og installere et
skillefilter, uanset om du vælger TDC eller Tiscali, så det er ikke Tiscalis
skyld at du skal vente helt til den 28/1. Og hvad fanden, så længe er der jo
heller ikke.



Thomas Wesley Hinton (26-12-2003)
Kommentar
Fra : Thomas Wesley Hinton


Dato : 26-12-03 00:11


"Mithril" <na@nospam.com> skrev i en meddelelse news:3feb3cda$0$162

> "Thomas Wesley Hinton" <wesley@tiscali.dk> wrote in message
> news:pQFGb.64249$jf4.3863340@news000.worldonline.dk...
>
> > Tiscali skal bestille en montør hos TDC før de kan oprette din ADSL
linie,
> > så hvis det tager længere tid hos Tiscali end hos TDC, så er det fordi
TDC
> > ikke giver Tiscali samme service som deres egne kunder.
>
> Nu har det jo længe været kendt at netop Tiscali overhovedet ikke har styr
> på det administrative, så hvordan kan du komme en sådan udtalelse. Det kan
> da ligså godt være Tiscali selv som ikke kan klare ordren indenfor
> overkommelig tid. Lad vær med at skyde skylden på TDC hver evig eneste
gang
> du/i finder mulighed for det. Tænk jer da lidt om først.

Nå, nu tænkte jeg lidt inden jeg skrev første gang. :)

Det er ikke helt vilkårligt at jeg nævner TDC i denne forbindelse, Tiscali
er afhængig af hvornår TDC finder at de har tid/lyst til at sende en montør
ud og montere et skillefilter (det må Tiscali ikke selv gøre). Og det er
fandme (jeg bander med fuldt overlæg) betænkeligt at TDC kan levere den
samme ydelse tidligere når slutkunden bestiller direkte. Det er at udnytte
deres monopol position, og det må de ikke (deraf min opfordring til at gøre
Telestyrelsen (subsidiært Tiscali) opmærksom på at TDC udnytter deres
monopol til at på en unfair måde at udkonkurere deres konkurenter).


Jeg kan ikke kommentere særligt meget på den admistrative del af Tiscali,
det fordi jeg ikke har haft det store behov for at have nogen kommunikation
med dem. Og det er positivt, min internet forbindelse har bare virket.


Som ADSL brugere er det vigtigt for os at der eksisterer et fair og
gennemskueligt marked. Jeg benægter ikke at TDC leverer et fint produkt,
_men_ det er ikke det bedste, _og_ hvis ikke der havde været konkurrence på
markedet havde vi stadigvæk alle brugt modem.

Derfor min reaktion.:/



Martin Højriis Krist~ (26-12-2003)
Kommentar
Fra : Martin Højriis Krist~


Dato : 26-12-03 18:34

"Thomas Wesley Hinton" <wesley@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
news:v7KGb.64299$jf4.3872531@news000.worldonline.dk...
> Det er ikke helt vilkårligt at jeg nævner TDC i denne forbindelse, Tiscali
> er afhængig af hvornår TDC finder at de har tid/lyst til at sende en
montør
> ud og montere et skillefilter

Den tid er jo nøje aftalt mellem Tiscali og TDC. Hvis Tiscali ønsker at
deres kunder skal vente kortere tid, så kan det uden videre aftales med TDC.

> Og det er
> fandme (jeg bander med fuldt overlæg) betænkeligt at TDC kan levere den
> samme ydelse tidligere når slutkunden bestiller direkte.

Så bare fordi Tiscali har valgt billigste servicegrad så skal TDC anvende
den samme?

> Det er at udnytte
> deres monopol position, og det må de ikke

Korrekt, TDC må ikke udnytte deres position. Det sørger Telestyrelsen også
for

--
Martin Højriis Kristensen - http://usenet.makr.dk/
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC



Lars Christensen (26-12-2003)
Kommentar
Fra : Lars Christensen


Dato : 26-12-03 03:05

On Thu, 25 Dec 2003 20:39:19 +0100, "Mithril" <na@nospam.com> wrote:

>"Thomas Wesley Hinton" <wesley@tiscali.dk> wrote in message
>news:pQFGb.64249$jf4.3863340@news000.worldonline.dk...
>
>> Tiscali skal bestille en montør hos TDC før de kan oprette din ADSL linie,
>> så hvis det tager længere tid hos Tiscali end hos TDC, så er det fordi TDC
>> ikke giver Tiscali samme service som deres egne kunder.
>
>Nu har det jo længe været kendt at netop Tiscali overhovedet ikke har styr
>på det administrative, så hvordan kan du komme en sådan udtalelse. Det kan
>da ligså godt være Tiscali selv som ikke kan klare ordren indenfor
>overkommelig tid. Lad vær med at skyde skylden på TDC hver evig eneste gang
>du/i finder mulighed for det. Tænk jer da lidt om først.
>
Tja så har Cybercity også et problem med det administrative. Det tager
lige så lang tid at få ADSL hos Cybercity som hos Tiscali. Min
lillebror har lige bestilt hos Cybercity og han kan få det fra
slutningen af januar (kan ikke lige huske datoen). Men til gengæld går
der ikke så lang tid som da jeg bestillte ADSL i maj 2000. Jeg fik det
først leveret den 27. august (ca)



--
Lars
Skal det gå ad helvede til, så skal det gå med musik

GUFFE@ (26-12-2003)
Kommentar
Fra : GUFFE@


Dato : 26-12-03 09:04

Men uanset hvordan det går så tror jeg da på at det bliver et godt nytår så
det ønsker jeg jer alle herfra EOD
Ps har fundet ud af at ved tiscali´s webmail kan man lave autosvar samt
omdiregere sine mail hel frem til 2005 så det prøver jeg,jeg får også over
150 spammail hver dag så det er jo nok på tide at skifte mailadresse.
Godt nytår gutter derude i landet ...
Kurt Berg
Bindslev,Nordjylland

"Lars Christensen" <spam@go-away.invalid> skrev i en meddelelse
news:pi5nuv860nv0ceokuh7nt5aadrdpqdacur@4ax.com...
> On Thu, 25 Dec 2003 20:39:19 +0100, "Mithril" <na@nospam.com> wrote:
>
> >"Thomas Wesley Hinton" <wesley@tiscali.dk> wrote in message
> >news:pQFGb.64249$jf4.3863340@news000.worldonline.dk...
> >
> >> Tiscali skal bestille en montør hos TDC før de kan oprette din ADSL
linie,
> >> så hvis det tager længere tid hos Tiscali end hos TDC, så er det fordi
TDC
> >> ikke giver Tiscali samme service som deres egne kunder.
> >
> >Nu har det jo længe været kendt at netop Tiscali overhovedet ikke har
styr
> >på det administrative, så hvordan kan du komme en sådan udtalelse. Det
kan
> >da ligså godt være Tiscali selv som ikke kan klare ordren indenfor
> >overkommelig tid. Lad vær med at skyde skylden på TDC hver evig eneste
gang
> >du/i finder mulighed for det. Tænk jer da lidt om først.
> >
> Tja så har Cybercity også et problem med det administrative. Det tager
> lige så lang tid at få ADSL hos Cybercity som hos Tiscali. Min
> lillebror har lige bestilt hos Cybercity og han kan få det fra
> slutningen af januar (kan ikke lige huske datoen). Men til gengæld går
> der ikke så lang tid som da jeg bestillte ADSL i maj 2000. Jeg fik det
> først leveret den 27. august (ca)
>
>
>
> --
> Lars
> Skal det gå ad helvede til, så skal det gå med musik



Thomas Wesley Hinton (26-12-2003)
Kommentar
Fra : Thomas Wesley Hinton


Dato : 26-12-03 13:13


"GUFFE@" <kberg@image.dk> skrev i en meddelelse
news:TXRGb.64318$jf4.3878276@news000.worldonline.dk...
> Men uanset hvordan det går så tror jeg da på at det bliver et godt nytår

> det ønsker jeg jer alle herfra EOD
> Ps har fundet ud af at ved tiscali´s webmail kan man lave autosvar samt
> omdiregere sine mail hel frem til 2005 så det prøver jeg,jeg får også over
> 150 spammail hver dag så det er jo nok på tide at skifte mailadresse.
> Godt nytår gutter derude i landet ...
> Kurt Berg
> Bindslev,Nordjylland

Godt Nytår :)

Og lad nu være med at belønne TDC for at lave en tid til alle andre, og en
anden tid til dem selv. Som forbruger har du magt, især hvis du samarbejder
med os andre.


(ang. spammail, så følger der 10 email adresser med til dit tiscali
abodement, så du har jo 9 tilbage ;) )



Ivar Madsen (26-12-2003)
Kommentar
Fra : Ivar Madsen


Dato : 26-12-03 13:55

Thomas Wesley Hinton skrev i -dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> (ang. spammail, så følger der 10 email adresser med til dit tiscali
> abodement, så du har jo 9 tilbage ;) )

Og det er en god ide, uanset om man har 10 mailbokse som hos Tiscali m.fl.
eller 5 AKA'er til samme boks som hos TDC, at bruge dem til forskellige
formål, således så når den ene bliver over spam'ed, så kan man lukke den,
uden at skulle fortælle ALLE om den nye, men kan nøjes med dem der skal
kende den nye.

--
Med venlig hilsen | Jeg søger et foto / realistisk maleri over
| omgivelserne ved og lige syd for skovbrynes st
Ivar Madsen | ved Bagsværd fra tiden efter krigen, og
Der kører mdk9.2 | frem til motorvejbyggeriet blev påbegyndt

Martin Højriis Krist~ (26-12-2003)
Kommentar
Fra : Martin Højriis Krist~


Dato : 26-12-03 18:28

"Thomas Wesley Hinton" <wesley@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
news:pQFGb.64249$jf4.3863340@news000.worldonline.dk...
> Tiscali skal bestille en montør hos TDC før de kan oprette din ADSL linie,
> så hvis det tager længere tid hos Tiscali end hos TDC, så er det fordi TDC
> ikke giver Tiscali samme service som deres egne kunder.

Tiscali får den service Tiscali betaler for.

--
Martin Højriis Kristensen - http://usenet.makr.dk/
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC



Thomas Wesley Hinton (26-12-2003)
Kommentar
Fra : Thomas Wesley Hinton


Dato : 26-12-03 19:53


"Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> skrev i en meddelelse
news:3fec6f85$0$30083

> Tiscali får den service Tiscali betaler for.

Og det gør TDCs andre kunder vel også så?

>
> --
> Martin Højriis Kristensen - http://usenet.makr.dk/
> Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC

Er du ansat at TDC?



Martin Højriis Krist~ (26-12-2003)
Kommentar
Fra : Martin Højriis Krist~


Dato : 26-12-03 20:38

"Thomas Wesley Hinton" <wesley@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
news:2r%Gb.64441$jf4.3894902@news000.worldonline.dk...
> > Tiscali får den service Tiscali betaler for.
> Og det gør TDCs andre kunder vel også så?

Selvfølgelig. Pointen er at Tiscali selv afgør hvor lang leveringstid der
skal være på teknikere.

> Er du ansat at TDC?

Ja

--
Martin Højriis Kristensen - http://usenet.makr.dk/
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC



Thomas Wesley Hinton (28-12-2003)
Kommentar
Fra : Thomas Wesley Hinton


Dato : 28-12-03 04:23


"Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> skrev i en meddelelse
news:3fec8e1a$0$30080

> "Thomas Wesley Hinton" <wesley@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> news:2r%Gb.64441$jf4.3894902@news000.worldonline.dk...
> > > Tiscali får den service Tiscali betaler for.
> > Og det gør TDCs andre kunder vel også så?
>
> Selvfølgelig. Pointen er at Tiscali selv afgør hvor lang leveringstid der
> skal være på teknikere.

Og TDC bestemmer prisen?

Hvor meget skal TDC betale for at få en bedre leverings tid?

>
> > Er du ansat at TDC?
>
> Ja

Jeg er ikke ansat af Tiscali.



Jesper Skriver (28-12-2003)
Kommentar
Fra : Jesper Skriver


Dato : 28-12-03 11:59

On Sun, 28 Dec 2003 04:22:46 +0100, Thomas Wesley Hinton wrote:
>
> "Martin Højriis Kristensen" <usenet@makr.dk> skrev i en meddelelse
> news:3fec8e1a$0$30080
>
>> "Thomas Wesley Hinton" <wesley@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
>> news:2r%Gb.64441$jf4.3894902@news000.worldonline.dk...
>> > > Tiscali får den service Tiscali betaler for.
>> > Og det gør TDCs andre kunder vel også så?
>>
>> Selvfølgelig. Pointen er at Tiscali selv afgør hvor lang leveringstid der
>> skal være på teknikere.
>
> Og TDC bestemmer prisen?

Reguleret af telestyrelsen.

> Hvor meget skal TDC betale for at få en bedre leverings tid?

Samme pris som Tiscali.

--
Jesper Skriver, CCIE #5456, FreeBSD committer

Rudi Stegen (28-12-2003)
Kommentar
Fra : Rudi Stegen


Dato : 28-12-03 13:09

Hej Jesper Skriver, du skrev i dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

>> Og TDC bestemmer prisen?
>
> Reguleret af telestyrelsen.

Hvis det ikke lige var for dette,

>> Hvor meget skal TDC betale for at få en bedre leverings tid?
>
> Samme pris som Tiscali.

ville dét her ligne en ret god joke.


Ikke nok med at TDC kunne tage et vildt beløb, da det for _deres eget_
vedkommende jo blot er udgifter fra én skuffe og tilsvarende indtægter
til en anden. Tilmed kunne de anbringe underskudsskuffen her i landet
og den yderst lukrative overskudsskuffe sammen med de andre af typen på
fx Caymanøerne

--
Hygge fra Århus - Rudi

Kasper Bergh (28-12-2003)
Kommentar
Fra : Kasper Bergh


Dato : 28-12-03 23:35

"Rudi Stegen" <newsnospam@stegen.dk> wrote in message
news:Xns945F85C0AE74CRudiStegen@dknews.tiscali.dk...
> Ikke nok med at TDC kunne tage et vildt beløb, da det for _deres eget_
> vedkommende jo blot er udgifter fra én skuffe og tilsvarende indtægter
> til en anden. Tilmed kunne de anbringe underskudsskuffen her i landet
> og den yderst lukrative overskudsskuffe sammen med de andre af typen på
> fx Caymanøerne

Nu er det jo sådan at de teknikere vi allesammen snakker om faktisk er
mennesker (Ja robotterne har ikke overtaget endnu :P) der skal have løn -
plus der er diverse andre - næppe uanselige - udgifter til at holde hele den
afdeling kørende. Så at kalde det gratis for TDC er vist at glemme et par
faktorer (eller 10). Det er denne udgift som prisen fra andre leverandører
skal dække og det er som nævnt Telestyrelsen der vurderer dette.

I sidste ende har Martin jo ret - Tiscali får den service de er parat til at
betale for - ligesom TDC gør. Hvis TDC kan sende et tekniker ud hurtigt kan
jeg love for det ikke er en billig affære for dem heller. Om andre så vil
betale fuld pris eller discount er jo op til dem.

mvh
/Kasper



Rudi Stegen (29-12-2003)
Kommentar
Fra : Rudi Stegen


Dato : 29-12-03 00:04

Hej Kasper Bergh, du skrev i dk.edb.internet.udbydere.xdsl:

> Nu er det jo sådan at de teknikere vi allesammen snakker om
> faktisk er mennesker (Ja robotterne har ikke overtaget endnu :P)
> der skal have løn

Ja, gudskelov.

> - plus der er diverse andre - næppe uanselige - udgifter til at
> holde hele den afdeling kørende. Så at kalde det gratis for TDC er
> vist at glemme et par faktorer (eller 10).

Hov, Kasper! Læs nu hvad jeg skrev i
<news:Xns945F85C0AE74CRudiStegen@dknews.tiscali.dk>

> Det er denne udgift som prisen fra andre leverandører skal dække
> og det er som nævnt Telestyrelsen der vurderer dette.

Netop dette er godt (som jeg nævnte

--
Hygge fra Århus - Rudi

Martin Højriis Krist~ (29-12-2003)
Kommentar
Fra : Martin Højriis Krist~


Dato : 29-12-03 13:24

"Thomas Wesley Hinton" <wesley@tiscali.dk> wrote in message
news:5%rHb.64747$jf4.3979198@news000.worldonline.dk...
> > Selvfølgelig. Pointen er at Tiscali selv afgør hvor lang leveringstid
der
> > skal være på teknikere.
> Og TDC bestemmer prisen?

Telestyrelsen gør ud fra omkostningerne.

> Hvor meget skal TDC betale for at få en bedre leverings tid?

Omkostningerne

> Jeg er ikke ansat af Tiscali.

Det var da rart at få bekræftet...

--
Martin Højriis Kristensen - http://usenet.makr.dk/
Jeg repræsenterer med dette indlæg mig selv og ikke TDC



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177558
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408924
Brugere : 218888

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste