Skærme
Fijala 3554
Sony HX73 S-IPS?
Fra : Sander Broni Pederse~

Dato : 23-12-03 01:17

Hej

Kører Sony's HX73 model også med S-IPS panel, som dens storebror HX93?
I.flg. prad.de kører den med TN panel, menda jeg er ny inden for lcd skærme
og sådan set kun ved det jeg har læst i newsgroup igår og de test jeg har
læst igår. Det undrer mig dog lidt at de (måske) ikke har valgt S-IPS
paneler til begge modeller.
Det lyder sikkert forvirrende det jeg har skrevet osv. men jeg håber folk
har forstået hvad eg prøver at spørge om. :D

Mvh
Sander Broni Pedersen

Fra : Sander Broni Pederse~

Dato : 23-12-03 01:26

"Sander Broni Pedersen" <aht@retel.dk> wrote in message
> [...]
> Det lyder sikkert forvirrende det jeg har skrevet osv. men jeg håber folk
> har forstået hvad eg prøver at spørge om. :D

Det er så desværre nu jeg finder ud af, at jeg har skrevet forkert og
egentlig mente SDM-X73 og SDM-X93, men jeg kan håbe på at i overlever og kan
svare alligevel ;)