"ordentlige" pornoblade?
Fra : sb

Dato : 22-12-03 17:18

Jeg ville bare høre om nogen kan anbefale nogle "ordentlige"
pornoblade. Dvs. blade med alm. straight porno og uden alt det
overdrevne. Altså minus kunstige blondiner med 10 cm. makeup og
fotomanipulerede kæmpebryster osv. Fakede brevkasser er også et stort
minus.

Jeg vil foretrække helt almindelige mennesker i almindelige,
afslappede situationer (m/u sex).

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 28-12-03 21:36

sb skriver:

> [...]
> minus.
>
> Jeg vil foretrække helt almindelige mennesker i almindelige,

Jeg kan godt lide kvinder som har det sjovt eller pjanker i solskin.
er der noget blad med det?

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 29-12-03 02:04

"Peter Ole Kvint" <dsl90720@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg kan godt lide kvinder som har det sjovt eller pjanker i solskin.
> er der noget blad med det?

Skal det være pornoblade? Jeg må nok erkende, jeg umiddelbart kommer til at
tænke på livsstilsblade for kvinder, men det kan skyldes, jeg mangler
kendskab til pornoblade og sikkert tænker i forkerte baner.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Jan Hansen

Dato : 29-12-03 20:38

"Boerge Rahbech Jensen" <qaasfd@asdf.qø> skrev i en meddelelse
> [...]
> tænke på livsstilsblade for kvinder, men det kan skyldes, jeg mangler
> kendskab til pornoblade og sikkert tænker i forkerte baner.

Nej da !

Det kan da ikke passe Børge, er du ikke ungkarl ?
Enhver ungkarl med respekt for sig selv kender vel alle tilgængelige
pornoblade i de danske kiosker ?
+ at videomaskinen kører døgnet rundt for nedrullede gardiner i den lille 2
værelses ?

Jan

Fra : Anita

Dato : 29-12-03 20:47

"Jan Hansen" <johnjohnxy@yahoo.com> skrev
> [...]
> pornoblade i de danske kiosker ?
> + at videomaskinen kører døgnet rundt for nedrullede gardiner i den lille

Ja tænk at der findes mænd, der ikke _kun_ tænker på sex. Det er svært at
tro, hva'?

Venligst Anita

Fra : Jan Hansen

Dato : 30-12-03 00:50

"Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Ja tænk at der findes mænd, der ikke _kun_ tænker på sex. Det er svært at
> tro, hva'?

Nu er det lidt svært at se Anita om du ironiserer over mit indlæg, eller du
giver mig ret ?

Men umiddelbart ville jeg tro at det var noget nær umuligt.
Især, hvis man tager i betragtning at en ungkarl i mange (måske de fleste)
tilfælde ikke får dækket sit seksuelle behov hos en Quinde.
Langt de fleste der ikke får dækket sit fysiske behov i samvær med en af
guds bedste skabninger vil søge inspiration i porno, enten film eller blade
eller internettet eller træfpunktet hos tdc, du kan selv fortsætte
listen.......

Så Anita, mænd er nu engang indrettet til at få udløsninger jo færre vi får
af dem jo mere tænker vi på sex.

Jeg skal selvfølgelig ikke afvise at nogle religiøse tumper kanaliserer
deres seksuallitet over religionen.
Ligeledes vil en mand der er syg heller ikke have så udpræget lyst til sex,
men ellers så tænker de fleste af os på sex meget af vores tid.

vh Jan

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 30-12-03 10:10

"Jan Hansen" <johnjohnxy@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Men umiddelbart ville jeg tro at det var noget nær umuligt.

Det mener jeg ikke, idet Anita tydeligvis understregede ordet _kun_. Langt
de fleste mænd tænker også på andet end sex.

> [...]
blade
> eller internettet eller træfpunktet hos tdc, du kan selv fortsætte

Jeg ved ikke, om det gælder for langt de fleste enlige mænd. Selv finder jeg
mest inspiration ved at kigge på påklædte piger, hvor jeg kan fantasere om
det, der gemmer sig under tøjet. Det kaldes vist soft-porno. Faktisk synes
jeg, de deciderede pornografiske billeder på internettet og blade virker
meget ensformig og kedelig. For mig er det mere inspirerende at kigge på
piger in natura - ikke mindst kvindelige håndboldspillere i kamp. Det kan
også være ganske inspirerende at gå til dans, hvor jeg får lov til at komme
tæt på og røre ved pigerne.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Anita

Dato : 30-12-03 12:14

"Jan Hansen" <johnjohnxy@yahoo.com> skrev

> Nu er det lidt svært at se Anita om du ironiserer over mit indlæg, eller
du
> giver mig ret ?

Der var vist en snert af ironi

> Men umiddelbart ville jeg tro at det var noget nær umuligt.

Det tror jeg bestemt ikke er umuligt. Men jeg ved naturligvis ikke hvad der
foregår inden i mænds hoveder.

> [...]
blade
> eller internettet eller træfpunktet hos tdc, du kan selv fortsætte

Da jeg var alene, tænkte jeg bestemt ikke _kun_ på sex. Og da fik jeg heller
ikke dækket mit behov hos en mand.

> Så Anita, mænd er nu engang indrettet til at få udløsninger jo færre vi
får
> af dem jo mere tænker vi på sex.

Jeg beklager, men jeg hopper ikke på den. Det er muligt at det er sådan hos
dig og mange andre, men jeg tror ikke på, at det altid er sådan. Selv er jeg
tilsyneladende skruet sådan sammen, at hvis jeg får masser af sex, har jeg
også mere lyst mens jeg i perioder hvor jeg ikke får sex, kan lysten (og
dermed tankevirksomheden her omkring) næsten forsvinde.

> [...]
sex,
> men ellers så tænker de fleste af os på sex meget af vores tid.

Også når du spiser, arbejder, diskuterer, går til fodbold (eller hvad du
måtte have af hobby), leger med børn, ser tv, actionfilm osv. osv.?

Venligst Anita

Fra : nusle

Dato : 30-12-03 22:09

"Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> Også når du spiser, arbejder, diskuterer, går til fodbold (eller hvad du
> måtte have af hobby), leger med børn, ser tv, actionfilm osv. osv.?

Tja, sådan kan jeg altså have det i perioder - hvis jeg føler
mig "underernæret" seksuelt. Så kan stort set enhver tanke
ende dér. Alt kan opfattes seksuelt lige pludselig, og sex
er højest på ønskelisten over ting jeg gerne ville foretage
mig - og jo længere tid der går, jo mere vil jeg tilsidesætte
alt andet, for at kunne få lov at fordybe mig i seksuelle
aktiviteter med "ofret" for mit begær.

Og hvis jeg kunne (og ikke var forhindret af børn) ville
jeg nok også fordybe mig i både porno (skreven, billeder
og film) og sexlegetøj når jeg ikke havde mulighed for
"the real thing".

Til gengæld kan bekymringer, stress og sygdom godt
drosle min lyst (mit behov) voldsomt ned i andre perioder.
Ligesom tankerne omkring sex bliver mindre påtrængende,
når jeg er i et forhold, hvor det er godt.

mange hilsner
nusle

Fra : Ukendt

Dato : 01-01-04 14:22

nusle wrote:
> mig - og jo længere tid der går, jo mere vil jeg tilsidesætte
> alt andet, for at kunne få lov at fordybe mig i seksuelle
> aktiviteter med "ofret" for mit begær.

Hoho, "ofret" ligefrem - det lyder slemt :)

Fra : Anita

Dato : 02-01-04 16:48

"nusle" <nusle@mail.dk> skrev
> [...]
> mig - og jo længere tid der går, jo mere vil jeg tilsidesætte
> alt andet, for at kunne få lov at fordybe mig i seksuelle

Pyha, det lyder altså ret hårdt. Jeg tror at jeg ville blive skør, hvis jeg
havde det sådan. Jeg har relativt let ved at tilsidesætte et behov og dermed
også det seksuelle. Det er dog ikke altid nogen fordel.

> Og hvis jeg kunne (og ikke var forhindret af børn) ville
> jeg nok også fordybe mig i både porno (skreven, billeder
> og film) og sexlegetøj når jeg ikke havde mulighed for
> "the real thing".

Klart nok, det ville jeg også gøre.

> Til gengæld kan bekymringer, stress og sygdom godt
> drosle min lyst (mit behov) voldsomt ned i andre perioder.
> Ligesom tankerne omkring sex bliver mindre påtrængende,
> når jeg er i et forhold, hvor det er godt.

Det er også min oplevelse.

Venligst Anita

Fra : nusle

Dato : 03-01-04 21:16

"Anita" <anita@*SLET*stofanet.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> [...]
dermed
> også det seksuelle. Det er dog ikke altid nogen fordel.

Well, different folks, different strokes

Jeg har meget svært ved at tilsidesætte behov helt generelt.

mange hilsner
nusle

Fra : Andropov

Dato : 30-12-03 13:02

Anita skrev:

>Da jeg var alene, tænkte jeg bestemt ikke _kun_ på sex.
> Og da fik jeg heller
>ikke dækket mit behov hos en mand.

Jeg kommer til at tænke på hvis alle mænd var i stand til at score en
ny kvinde f.eks. en gang om ugen. De ville måske så i en periode køre
et race med skiftende partnere. Men mange ville nok hurtigt finde en
fast partner...

> [...]

sådan hos
>dig og mange andre, men jeg tror ikke på, at det altid er sådan.

Der er selvfølgelig altid enkelte undtagelser.

> [...]
(og
>dermed tankevirksomheden her omkring) næsten forsvinde.

Det er tilsyneladende typisk for en hel del kvinder.

> [...]

du
>måtte have af hobby), leger med børn, ser tv, actionfilm osv. osv.?

Det er måske nok lidt overdrevet når der indimellem påstås at mænd
tænker på sex f.eks. 1000 gange i timen :)

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 30-12-03 13:29

"Andropov" <andropov@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ny kvinde f.eks. en gang om ugen. De ville måske så i en periode køre
> et race med skiftende partnere. Men mange ville nok hurtigt finde en

Når jeg tænker tilbage på tidligere debatter i dette forum, er jeg ikke
overbevist om, du har ret.

For mig ser det mere ud til at de fleste, der har mange kortvarige forhold
med skiftende partnere, har svært ved at indgå i længerevarende parforhold
med en fast partner. Derudover har jeg en mistanke om, at det er vigtigere
at score så mange sex-partnere som muligt end at dyrke sex. Hvis sex var
vigtigst, ville det ofte være billigere og nemmere at leje en prostitueret.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 02-01-04 09:44

[Andropov | 30 Dec 2003 04:02:18 -0800]

> [...]
>ny kvinde f.eks. en gang om ugen. De ville måske så i en periode køre
>et race med skiftende partnere. Men mange ville nok hurtigt finde en

Ganske enig, og skal man bruge en anelse "bevis" kan man kigge på
hvordan bøsser lever...

Som bøsse er tilfældig sex jo en ganske nemt ting, der findes massere af
klubber o.l. hvor man går ind, veksler et enkelt blik med en anden fyr
og går ind og dyrker sex - samtale er valgfrit.

Alligevel falder langt de fleste bøsser "til ro" og bliver monogame når
de har fundet fyren i deres liv. Savner de så noget "nyt" en sjælden
gang imellem kan det som oftest ske som en sexven som parret deler.

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Andropov

Dato : 02-01-04 16:22

> [...]

>fast partner...

>Ganske enig, og skal man bruge en anelse "bevis" kan man kigge på

Der nok ikke så meget forskel på det hvad enten det er hetero eller homoseksuelle.

>Som bøsse er tilfældig sex jo en ganske nemt ting, der findes massere af
>klubber o.l.

Det er sikkert også en ganske nem ting for lesbiske kvinder.
Desværre er det ikke helt så nemt for heteroseksuelle som mødes på f.eks. værtshuse.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 02-01-04 18:20

[Andropov | 2 Jan 2004 07:21:32 -0800]

>Der nok ikke så meget forskel på det hvad enten det er hetero eller homoseksuelle.

Lige præcis, det var også mit budskab - "mænd er mænd" :)

>Det er sikkert også en ganske nem ting for lesbiske kvinder.

Ikke helt så nemt faktisk; alene i København findes der vist 7 klubber
af den slags hvor bøsser og biseksuelle mødes, men der findes ikke en
eneste sexklub for lesbiske og biseksuelle kvinder...

Selvfølgelig har lebiske barer, cafeer og den slags, men rene sexklubber
er primært noget der dyrkes af bøsser og tildels af heteroseksuelle par.

>Desværre er det ikke helt så nemt for heteroseksuelle som mødes på f.eks. værtshuse.

Nej, desværre. Jeg tror heller ikke at det er forskel på heteroer og
homoer der slår igennem, men nærmere på mænd og kvinder - der skal ikke
de samme ting til at starte lysten til sex, sådan meget generelt set.

Snakker vi om følelser og kærlighed er der til gengæld noget nemmere for
jer heteroer; hvis en fyr ser en pige der er er sød, er der dog en
rimelig stor procentvis chance for at hun er hetero...

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Andropov

Dato : 02-01-04 19:29

Rene skrev:

> [...]

sexklubber
>er primært noget der dyrkes af bøsser og tildels af heteroseksuelle

Det giver måske et godt billede af kvinders sexlyst sådan generelt
set.
Kan I forsvare det kvinder :)

> [...]

ikke
>de samme ting til at starte lysten til sex, sådan meget generelt set.

Ja, det tror jeg også.

> [...]
>jer heteroer; hvis en fyr ser en pige der er er sød, er der dog en
>rimelig stor procentvis chance for at hun er hetero...

Men kvinder kan også være en del forskellige. Nogle går rundt og tror
de ligner en million.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 29-12-03 21:12

> Det kan da ikke passe Børge, er du ikke ungkarl ?

Jo.

> Enhver ungkarl med respekt for sig selv kender vel alle tilgængelige
> pornoblade i de danske kiosker ?

Jeg har nok ikke særlig meget respekt for mig selv.

Naturligvis har jeg set de pornoblade, der står i de danske kiosker, men det
betyder ikke, at jeg kender deres indhold og slet ikke hvert enkelt blads
kendetegn.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Andropov

Dato : 29-12-03 21:01

Anita skrev:

> [...]
> værelses ?

>Ja tænk at der findes mænd, der ikke _kun_ tænker på sex. Det er svært at

Ja, der er nok langt imellem :)

Fra : sb

Dato : 05-01-04 10:34

sbul@my-deja.com (sb) wrote in message news:<99ca96f2.0312220818.455b7b10@posting.google.com>...
> [...]
> minus.
>
> Jeg vil foretrække helt almindelige mennesker i almindelige,

Tak for "hjælpen". Det lyder lidt som om alle andre har været lige så
lang tid væk fra pornoblade som jeg har. Måske er det også bare lige
meget...