reklame
Fra : Lykke

Dato : 22-12-03 19:21

er der nogen der kan fortælle mig, hvor jeg finder gode og bilige
reklame/marketingsprodukter?
ved godt det er for sent med kundegaver nu, men vil gerne vide hvor jeg
finder dem til en anden gang.

Lykke Rodin Andersen
Engbovej 4
4500 Nykøbing Sj.
Tlf: 59913835/27464924
Mail: rodin@nyka.dk

Fra : Ukendt

Dato : 22-12-03 22:23

Lykke wrote:
> er der nogen der kan fortælle mig, hvor jeg finder gode og bilige
> reklame/marketingsprodukter?
> ved godt det er for sent med kundegaver nu, men vil gerne vide hvor
> jeg finder dem til en anden gang.

www.b2bgaver.dk har jeg haft meget glæde af.

/karsten

Fra : Lykke