Office 97
Fra : Langkjær

Dato : 22-12-03 08:41

Hej,

Jeg har lige geninstalleret min PC, og dermed også Office 97. Nu vil jeg
gerne have at Officelinien IKKE starter ved hver opstart. Første gang jeg
lukkede den, blev jeg spurgt om automatisk opstart skulle slåes fra - jeg
svarede ja. Men Officelinien bliver ved med at starte op hver gang. Og når
jeg så vil lukke den nu, så bliver jeg ikke spurgt om automatisk opstart
eller noget, den lukker bare. Det er dog ret irriterende, og skulle lukke
Officelinien manuelt hver gang efter opstart. Hvordan slår jeg den fra?

/Langkjær

Fra : Ukendt

Dato : 22-12-03 09:18

Langkjær skriblede:
> [...]
> spurgt om automatisk opstart eller noget, den lukker bare. Det er dog
> ret irriterende, og skulle lukke Officelinien manuelt hver gang efter

Kik i din Start mappe om der ikke ligger en
genvej (eller 2) til Office der.
Du kan også bruge MsConfig til at fjerne
uønskede opstartsprogrammer.

Skal du senere installere Office pakken, så
brug en bruger defineret install., da du derved
selv kan definere hvad - og hvilke dele der skal
installeres.

--
/Gevaldi

Fra : Langkjær

Dato : 22-12-03 09:38

"Gevaldi" <georg_valdi (at) ofir (prik) dk> skrev i en meddelelse

> Kik i din Start mappe om der ikke ligger en
> genvej (eller 2) til Office der.
> Du kan også bruge MsConfig til at fjerne
> uønskede opstartsprogrammer.

I start ligger der:

Microsoft hurtig søgning
Microsoft office

Skal jeg så bare slette Microsoft office?

/Langkjær

Fra : Langkjær

Dato : 22-12-03 09:43

"Langkjær" <langkjaer@nospam.newmail.dk> skrev i en meddelelse

> Skal jeg så bare slette Microsoft office?

Nu har jeg gjort det, og det virkede. Tak for hjælpen!

/Langkjær