Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Problem vedrørende startside
Fra : Ukendt

Dato : 22-12-03 16:28

Jeg har fået et irriterende problem angående min startside i IE 6.0

Jeg har manuelt sat den til google.com, men på det seneste bliver der
automatisk sat en ny startside efter opstart af maskinen, som hedder
fastsearch. URL ser således ud under startside:
http://%69%6e%2e%77%65%62%63%6f%75%6e%74%65%72%2e%63%63/%2d/?%79%64%74%66%73
about:blank

Og i IE således: http://fastsearch.cc/ydtfs/

Selvom jeg manuelt sætter startsiden tilbage til google, skifter den
automatisk efter opstart.

Hvordan slipper jeg af med dette irriterende problem?

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 22-12-03 16:59

"<-= KG =->" <NOSPAM> skrev i en meddelelse
> Jeg har fået et irriterende problem angående min startside i IE 6.0

Prøv at kigge lidt tilbage i gruppen, specielt om emnerne "IE og spyware"
"Cool-search.net som startside"

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Søren Rasmussen

Dato : 22-12-03 20:30

"<-= KG =->" <NOSPAM> wrote in message
> [...]
> automatisk efter opstart.
>
> Hvordan slipper jeg af med dette irriterende problem?

Efter selv at have haft problemet (plus nogle flere) kan jeg anbefale den
side der hedder Spychecker.com http://spychecker.com/software/antispy.html -
der er en række værktøjer, som du kan bruge til at fjerne problemet.

Søren Rasmussen.