Har ingen en dansk netscape og en engelsk ~
Fra : Spritt Schapiro

Dato : 19-04-01 12:27

Hej,

Jeg er overrasket over at der i en gruppe med dette navn
(dk.edb.internet.software.browser!) ikke er nogen der ejer en dansk
Netscape og en Engelsk explorer?

Eller er folk bare ikke særligt hjælpsomme?

Jeg har for nyligt postet følgende:

----
Er der en der vil gøre mig en tjeneste og fortælle mig hvad der nøjagtig
står når man vil downloade en fil til sin disk via højre museknap på en
PC?

Explorer:
Hold højre museknap nede nede og klik på linken herunder, vælg "gem
destination som" eller på engelsk "????????".

Netscape:
Hold højre museknap nede nede og klik på linken herunder, vælg "Save
link as.." eller på dansk "??????????".

Send mig gerne en mail

På forhånd tak!
----

Og fik ingen svar, kun et enkelt der desværre var om en engelsk
Netscape, og der er jo den danske jeg mangler... (men ellers var det
rigtig pænt af vedkommende

Er det virkeligt rigtigt at ingen har disse browsere og 5 min. til at
hjælpe en damsel in distress?

Det tror jeg ikek på, så jeg prøver lige igen.

Hvis der skulle findes en rar person der har en engelsk IE og en DK
netsc. er jeg stadig meget interesseret i at få opklaret hvad det er der
står...

Måske på forhånd tak!

Spritt

--
*Kultur: http://www.manifestfetishclub.dk *

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 19-04-01 16:07

spritt@startrekmail.com (Spritt Schapiro) wrote in <1es44ka.1kiuar2u8kqvN%
spritt@startrekmail.com>:

> [...]
>Hold højre museknap nede nede og klik på linken herunder, vælg "gem
>destination som" eller på engelsk "????????".

engelsk MSIE: "Save target as ..."

NNd ???

--
Jesper Stocholm - http://stocholm.dk

Fra : Spritt Schapiro

Dato : 20-04-01 14:05

> engelsk MSIE: "Save target as ..."

Fedt!!! Så er det hele i hus. Tak!

Spritt

--
*Kultur: http://www.manifestfetishclub.dk *

Fra : /arcana

Dato : 20-04-01 07:30

"Spritt Schapiro" <spritt@startrekmail.com> wrote in message

> Eller er folk bare ikke særligt hjælpsomme?

Jo, det er de da normalt, men der er ingen garanti for at man får svar hvis
man stiller et spørgsmål i en nyhedsgruppe.

--
/arcana

Fra : Spritt Schapiro

Dato : 20-04-01 14:01

> Jo, det er de da normalt, men der er ingen garanti for at man får svar hvis
> man stiller et spørgsmål i en nyhedsgruppe.

Det ved jeg skam godt, jeg er flittig bruger af nyhedsgrupper, men i en
gruppe med dette navn (jeg forventer at der er folk med alle varianter
browsere?) ville jeg tro at det er unormalt ikke at få svar på et så
ufatteligt simpelt spøgsmål, efter det har stået der i 9 dage...

Og sjovt nok har søde hjælpsomme mennesker da også svaret mig nu da
subject'et blev en smule mere direkte. Heldigvis, for det er det der er
det fede ved nyhedsgrupper... Og hurra for det!

Havde jeg ikke spurgt igen, havde jeg ikke fundet svaret. Men nu kan jeg
komme videre med mit forklaring om download.

Jeg er selv en af dem der indenfor mit felt (mac) svarer på mange ting
der er forholdsvis banale, og måske ikke interesserer mig selv voldsomt
længere, men som måske lige giver den løsning eller det skub der skal
til for at den der spørger kan komme videre, eller øger deres forståelse
og glæde over deres udstyr. Jeg tror på at det betaler sig at hjælpe
hinanden, lige bruge den smule tid på de simple ting også.

Spritt -)

--
*Kultur: http://www.manifestfetishclub.dk *

Fra : Dennis Andersen

Dato : 21-04-01 08:41

Spritt Schapiro skrev:

> Netscape:
> Hold højre museknap nede nede og klik på linken herunder, vælg "Save
> link as.." eller på dansk "??????????".

Jeg har ikke selv den danske Netscape, men jeg har fundet den
danske oversættelse i tekstformat, vistnok på Netscape's side et
eller andet sted. I følge denne fil hedder det "Gem link som..."
i den danske Netscape.

Hvis du er interesseret kan jeg godt finde ud af hvor jeg
downloadede filen...

Dennis Andersen

Fra : Spritt Schapiro

Dato : 20-04-01 14:05

> [...]
> i den danske Netscape.
>
> Hvis du er interesseret kan jeg godt finde ud af hvor jeg

Tak, men lige præcis den formulering var nok.
Tak skal du have!

S.

--
*Kultur: http://www.manifestfetishclub.dk *