2x10
Fra : Anders Holm Jensen

Dato : 14-12-03 15:42

Hej dykkerkolleger !
Jeg har en Mares 1000 Vector BCD og vil gerne montere / bruge 2x10 l
flasker.I den forbindelse efterlyser jeg erfaringer både dårlige og
gode fra andre der har prøvet dette!
Jeg har købt 2 rustfristål spændebånd men kan ikke rigtig få det til
at "funke" !
med venlig hilsen
Anders

Fra : Stefan

Dato : 15-12-03 16:25

Hej Anders

Jeg mener at du kan få en anden bagplade til vesten så der kan bruges til
2x12l, !
Men ved ikke hvor du kan købe sådan en, da jeg ikke selv har brug for en.

Hilsen Stefan

Fra : Bock

Dato : 15-12-03 21:35

Jeg tror du kan monterer flaskerne med to lange gevindstænger gennem
spændebånd og ind i vesten.
Denne metode har jeg brugt til 2 x 7 og 2 x 10 på min buddy vest uden
problemer.
mvh lars

Fra : Brian Green

Dato : 16-12-03 00:09

Hej (onkel) Anders, jeg synes du skal beholde din 15 liters enkeltflaske, du
har ikke godt at blive så længe under vand - "DIR-dykker"

Vh svogeren-din