Det levende søkort
Fra : Holst

Dato : 10-12-03 19:46

Hvor kan man finde temaer med vrag pos. til det levende søkort.

Jeg har læst om det før men har glemt hvor det var jeg så det...

På forhånd tak

Holst

Fra : Allan Hansen

Dato : 10-12-03 21:57

"Holst" <stigsnaes@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor kan man finde temaer med vrag pos. til det levende søkort.
> Jeg har læst om det før men har glemt hvor det var jeg så det...

http://bends.dk/dykinfo/

Allan Hansen

Fra : Holst

Dato : 10-12-03 22:58

Nu har jeg hentet dem men hvordan kommer de ind i programmet?

Holst

Fra : Allan Hansen

Dato : 10-12-03 23:08

> Nu har jeg hentet dem men hvordan kommer de ind i programmet?

Jeg har ikke lige DLS her, men det fremgå af hjælpefunktionen hvor temaerne
skal placeres ( kan det passe at der er et direktorie der hedde temaer ).

Allan Hansen

Fra : Søren Arnvig

Dato : 11-12-03 00:11

"Holst" <stigsnaes@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Nu har jeg hentet dem men hvordan kommer de ind i programmet?

Vælg "Indstillinger" nederst til højre.
Vælg fane blad "Tema"
Klik "Tilføj"
Vælg din DLD fil og så kører det bare derfra.

Søren Arnvig

Fra : Holst

Dato : 11-12-03 14:14

Så virker det... Tak for hjælpen.

Jeg kan lige benytte lejligheden til at spørge om der er nogen der har
erfaringer med vragdyk i farvandet syd for Agersø og Omø og ned til Vejrø?
Eller de enkelte vrag der ligger mellem Omø og nordspidsen af Langeland.

Holst