kan se julesangene er kommet frem i gruppe~
Fra : Odense

Dato : 20-12-03 19:18

Hej alle jer i gruppen...

Syn`s lige at jeg ville sende denne ,da der er mange der ikke kan den hel.

Det er min ynglings julesang og har været det siden at jeg var lille ss

kh og go`jul

Bente

Jeg så julemanden kysse mor

Julen kommer førend vi ved´et
Lille Peter gemmer på en julehemmelighed
men lidt må han fortælle, sådan er jo nemlig børn
og derfor hvisker Peter til sin gamle Teddybjørn:
Jeg så julemanden kysse mor
igår aftes i den mørke gang
Jeg var selv lagt i seng
som en artig lille dreng
men døren stod på klem
og ud af dynerne jeg sprang:
Så, så jeg julemanden kysse mor!
Hun blev ikke vred , nej ikke spor,
men ih, hvor far dog havde leet
hvis han havde stået og set
julemanden sådan kysse mor!

Længe stod de sammen, de to
mor trak ned i julemandens vams, imens hun lo
hansa´ han var ukendelige, men sikke noget præk
jeg kendte ham da lige med det samme på hans skæg.