hoppeborg
Fra : Annette Kristensen

Dato : 18-12-03 19:22

vi har en søn på 2.5 år der er vild med at hoppe i bolde a la det hos MacD.
Nogle der har set disse bolde + lille oppustelig hule til salg nogle steder.
Jeg ved godt det ikke er sæson for den slags lige nu.....

Fra : Kathrine

Dato : 18-12-03 19:32

"Annette Kristensen" skrev:

> [...]
steder.
> Jeg ved godt det ikke er sæson for den slags lige nu.....

I sommer havde de den hos Harald Nyborg til ca. 80 kr svjh.
--
Kathrine

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 18-12-03 20:18

Hej

Annette Kristensen wrote:
> vi har en søn på 2.5 år der er vild med at hoppe i bolde a la det hos MacD.
> Nogle der har set disse bolde + lille oppustelig hule til salg nogle steder.
> Jeg ved godt det ikke er sæson for den slags lige nu.....

http://www.fun4kids.dk

Karsten Feddersen

http://www.feddersen.dk

Fra : Annika

Dato : 19-12-03 10:33

> vi har en søn på 2.5 år der er vild med at hoppe i bolde a la det hos MacD.
> Nogle der har set disse bolde + lille oppustelig hule til salg nogle steder.
> Jeg ved godt det ikke er sæson for den slags lige nu.....

I sommers havde de alle mulige udgaver af den slags hos Toys R Us. Men
jeg ved ikke om det kun er sommervarer.

Venligst Annika

Fra : Ivar

Dato : 23-12-03 19:31

Annette Kristensen skrev:

> Nogle der har set disse bolde + lille oppustelig hule til salg nogle steder.
> Jeg ved godt det ikke er sæson for den slags lige nu.....

Jeg har set kugler hos Toys'R Us. De er ikke billige, man kan tage
mange ture til McDonalds for hvad blot en ½ kbm koster.

Jeg har ikke set noget specielt til at have dem i.
Hoppeborge som du nævner i overskriften er noget helt andet.

Ivar