Navn på legetøj ?
Fra : Ukendt

Dato : 17-12-03 13:28

Vi er ved, at lave etiketter til kasserne / skufferne, med vores børns
legetøj, så de bedre kan holde orden i det.
Jeg har fundet billeder til etiketterne vha. Google på det meste, da vores
digicam er i stykker.

Børnene har så et sæt legetøj bestående, af nogle lange stifter, der puttes
ned i en plade med huller.
Der følger så nogle papskabeloner med, så de kan bygge f.eks en kanin.
Sættet er købt i Toys`r`us sidste år.
Er der nogen der ved, hvad man kalder dette legetøj ?
Jeg har søgt på bl.a. stiftplader, men uden resultat.

Mvh. www.tjekmig.dk

Fra : Katja

Dato : 17-12-03 18:06

> [...]
> Sættet er købt i Toys`r`us sidste år.
> Er der nogen der ved, hvad man kalder dette legetøj ?
> Jeg har søgt på bl.a. stiftplader, men uden resultat.

Hama (dem med perleplader) laver nogle der hedder maxi stick.
Kan det være dem du tænker på???
www.hama.dk

Hilsen Katja

Fra : Ukendt

Dato : 17-12-03 18:36

"Katja" <Blue@c4-life.dk> skrev i en meddelelse

> Hama (dem med perleplader) laver nogle der hedder maxi stick.
> Kan det være dem du tænker på???
> www.hama.dk
>
> Hilsen Katja

Så fandt jeg dem endelig. Det var netop dem, jeg tænkte på.
Tusind tak for svar

Mvh. www.tjekmig.dk