At hærge nyhedsgrupper
Fra : Friberg

Dato : 16-12-03 19:43

Her er et af mine klart dummeste indlæg og i en forkert gruppe sikkert
også. Men tit har jeg har jeg altså tænkt på, at usenet er
diskussionsgrupper; men intet sted ser jeg hvad en diskussion skal
indebære.

Er man "svagpisser", hvis man lytter til en argumentation og rent
faktisk ændrer synspunkt?

Skal man gentage egne fejlagtige synspunkter i en uendelighed, hvorved
de til sidst fremstår sande ?

Skal man indrette sig efter flertallet? eller dem der er tættest
styregruppen?

Jeg er fuldstændig klar over at næsten kun er os TDC-kunder, der
financierer ballet!

S Friberg

Fra : John Sahl

Dato : 16-12-03 21:33

Friberg wrote:
> Her er et af mine klart dummeste indlæg og i en forkert gruppe sikkert
> også.

Du ved det er off-topic, men poster det alligevel. Find den rette
gruppe på http://www.usenet.dk hvis du er i tvivl.

FUT: news:dk.admin.netikette

--
John Sahl,