Hvor lang tid tager en redelegering hos DK~
Fra : Jørn Hundebøll

Dato : 21-12-03 14:53

Jeg foretog i går en redelegering hos DK-hostmaster, men de peger stadig
på min gamle DNS. Jeg har endda foretaget redelegeringen tre gange, og
jeg får hver gang en bekræftelse på at redelegeringen er ok, men stadig
ingen ændring. Skal jeg være bekymret ?

Jørn

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 21-12-03 14:58

Jørn Hundebøll <spamnews1@dblue.dk> writes:

> Jeg foretog i går en redelegering hos DK-hostmaster, men de peger
> stadig på min gamle DNS.

De plejer at opdaterer deres DNS to gange i døgnet så vidt jeg husker.

> Jeg har endda foretaget redelegeringen tre gange, og jeg får hver
> gang en bekræftelse på at redelegeringen er ok, men stadig ingen
> ændring. Skal jeg være bekymret ?

Jeg har aldrig haft problemer, en gang skulle også være rigeligt.

Er du sikker på at det ikke er cachede DNS-oplysninger du får fra en
eller anden server? Hvilket domæne drejer det sig om, hvad hedder de
gamle hhv. de nye nameservere?

--
Jacob - www.bunk.cc
Fatal error right in front of screen

Fra : Jørn Hundebøll

Dato : 21-12-03 16:58

Jacob Bunk Nielsen wrote:

> De plejer at opdaterer deres DNS to gange i døgnet så vidt jeg husker.

Jeg ventede også til efter kl. 13, men det er anden gang nu.

> Jeg har aldrig haft problemer, en gang skulle også være rigeligt.

Det ville jeg også mene.

> Er du sikker på at det ikke er cachede DNS-oplysninger du får fra en
> eller anden server? Hvilket domæne drejer det sig om, hvad hedder de
> gamle hhv. de nye nameservere?

Jeg spørger direkte hos DK-hostmaster via deres web interface. Domænet
er hundeboll.dk og de gamle DNS er hos struer og de nye er hos gratisdns.

Jørn

Fra : Socketd

Dato : 21-12-03 15:08

On Sun, 21 Dec 2003 14:53:21 +0100
Jørn Hundebøll <spamnews1@dblue.dk> wrote:

> [...]
> gange, og jeg får hver gang en bekræftelse på at redelegeringen er ok,
> men stadig ingen ændring. Skal jeg være bekymret ?

Hvorfor spørg du om det i dk.edb.system.unix?

mvh
socketd

Fra : Jørn Hundebøll

Dato : 21-12-03 16:59

Socketd wrote:

> Hvorfor spørg du om det i dk.edb.system.unix?

Undskyld - vidste ikke bedre.

Jørn