download af gd med gif support
Fra : Kim Emax

Dato : 17-12-03 22:25

Hey

Har googlet uden at finde sub. Er der nogen, der ved, hvor man finder en gd
med gif support, vel at mærke nyere end 1.3.6.

--
Take Care
Kim Emax - master|minds: http://www.masterminds.dk

Fra : Ulrik Nielsen

Dato : 17-12-03 22:36

Kim Emax wrote:
> Hey
>
> Har googlet uden at finde sub. Er der nogen, der ved, hvor man finder en gd
> med gif support, vel at mærke nyere end 1.3.6.

det tror jeg godt du kan glemme ind til det "amerikanske" patent udløber
næste år (7 juli)...

læs: http://www.boutell.com/gd/faq.html

--
excuse of the day : There isn't any problem
from bofh : http://www.cs.wisc.edu/~ballard/bofh/

Fra : Kim Emax

Dato : 17-12-03 23:03

Ulrik Nielsen wrote:

> det tror jeg godt du kan glemme ind til det "amerikanske" patent
> udløber næste år (7 juli)...

that I know, det kan jeg bare ikke vente på Der er flere patches på
markedet, så det var en af dem, jeg var ude efter...

> læs: http://www.boutell.com/gd/faq.html

Kender den...

Fra : Ulrik Nielsen

Dato : 18-12-03 09:01

http://www.rime.com.au/gd/

--
excuse of the day : Mailer-daemon is busy burning your message in
: hell.
from bofh : http://www.cs.wisc.edu/~ballard/bofh/

Fra : Kim Emax

Dato : 18-12-03 18:20

Ulrik Nielsen wrote:

> http://www.rime.com.au/gd/

Nice, hvordan fandt du det?

Fra : Ulrik Nielsen

Dato : 20-12-03 22:35

Kim Emax wrote:

> Nice, hvordan fandt du det?

google:
http://www.google.dk/search?q=gd+gif+patch&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=

google _er_ din ven ;)

--
excuse of the day : Well fix that in the next (upgrade, update, patch
: release, service pack).
from bofh : http://www.cs.wisc.edu/~ballard/bofh/

Fra : Kim Emax

Dato : 21-12-03 14:00

Ulrik Nielsen wrote:

> google _er_ din ven ;)

jeps, men det er valget af søgeord, så åbenbart ikke

Men 1000 tak for hjælpen