Net installation af Mandrake 9.2
Fra : Thomas Jansson

Dato : 17-12-03 11:55

Er det muligt at lave netinstallation af mandrake 9.2? I givet fald hvad gør
man og hvad skal jeg hente? jeg har kun diskettedrev.
Thomas Jansson

Fra : Glen Kjærulff

Dato : 17-12-03 23:28

Thomas Jansson wrote:

> Er det muligt at lave netinstallation af mandrake 9.2? I givet fald hvad gør
> man og hvad skal jeg hente? jeg har kun diskettedrev.

http://www.klid.dk/sw/mandrake/9.2/images/network.img

/Glen

Fra : Ulrich Bojko

Dato : 18-12-03 01:18

Den Wed, 17 Dec 2003 23:27:40 +0100. skrev Glen Kjærulff:

> http://www.klid.dk/sw/mandrake/9.2/images/network.img
>
> /Glen

Download filen og lav en rawwrite af den til en diskette. RawWrite er et
lille program du skal hente på nettet her:
http://uranus.it.swin.edu.au/~jn/linux/rawwrite.htm

Uden RawWrite kan du ikke rigtig komme nogen vegne, med mindre at du
selvfølgelig allerede kører Linux. Men kører du Windows, skal du bruge
programmet.

Fra : Thomas

Dato : 18-12-03 02:22

Mange tak for svar begge to! Jeg er nu i fuld gang med at installere...
Thomas Jansson
*svar venligst i gruppen - mails lider filterdøden*