MTA med avanceret logging muligheder
Fra : Michael

Dato : 15-12-03 18:19

Nogen der ved om der findes der en MTA som kan logge til f.eks. MySQL?

Michael

Fra : Michael Lyngbøl

Dato : 15-12-03 19:53

On Mon, 15 Dec 2003 18:19:18 +0100, Michael wrote:
> Nogen der ved om der findes der en MTA som kan logge til f.eks. MySQL?

Umiddelbart vil jeg nok overlade det til syslogd.

<http://freshmeat.net/projects/syslogdmysql/?topic_id=148>

--
Michael Lyngbøl -- Opinions are mine[TM];
ZX-9R

Fra : Michael

Dato : 15-12-03 23:05

"Michael Lyngbøl" <lyngbol@wheel.dk> wrote in message

> Umiddelbart vil jeg nok overlade det til syslogd.
> <http://freshmeat.net/projects/syslogdmysql/?topic_id=148>

Yeps.. kunne være en mulighed -

desværre så kompilerer skidtet ikke, hverken på en linux eller BSD boks :(

Michael

Fra : Max Andersen

Dato : 17-12-03 19:40

On Mon, 15 Dec 2003 23:04:40 +0100, Michael wrote:

> "Michael Lyngbøl" <lyngbol@wheel.dk> wrote in message
>
> desværre så kompilerer skidtet ikke, hverken på en linux eller BSD
> boks :(

Tried to set LD_LIBRARY_PATH to containt the PATH to libmysqlclient.so.10
?

Max