cd-boot til install til debian over intern~
Fra : thor

Dato : 11-12-03 15:14

Hvor kan man finde det

Fra : Peter Makholm

Dato : 11-12-03 15:24

"thor" <thor@mailinator.com> writes:

> Hvor kan man finde det

http://www.debian.org/CD/netinst/

--
Peter Makholm | One thing you do is prevent good software from
peter@makholm.net | being written. Who can afford to do professional
http://hacking.dk | work for nothing?

Fra : thor

Dato : 11-12-03 18:42

> http://www.debian.org/CD/netinst/

syndes ikke jeg kan få nogle af linkse til at virke

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 12-12-03 01:34

> syndes ikke jeg kan få nogle af linkse til at virke

Jeg har så ikke prøvet en af de minimale cd'er. Du kan dog vist også
installere over nettet med CD1 (ellers kan du i hvert fald installere
et basesystem og så installere resten over nettet).

Jeg har brugt disketter flere gange med success:

http://www.debian.org/distrib/floppyinst

Der skal blot to disketter til, så henter den resten over nettet.

/Rasmus

[...] Note that 120 sec is defined in the protocol as the maximum
possible RTT. I guess we'll have to use something other than TCP
to talk to the University of Mars.

Fra : thor

Dato : 12-12-03 19:01

> http://www.debian.org/distrib/floppyinst

HEhe havde kun fundet en på 6 disk, men havde kun 6 disketter jeg lige kunne
finde og de 4 af dem virkede ikke. så jeg blev sur...

Fra : Rasmus Bøg Hansen

Dato : 12-12-03 21:12

> HEhe havde kun fundet en på 6 disk, men havde kun 6 disketter jeg lige kunne
> finde og de 4 af dem virkede ikke. så jeg blev sur...

Jeg plejer kun at bruge 2 disketter; hvis du har understøttelse for
dine disksystemer og for dit netkort i den 'flavor', du vælger,
behøver du ikke driverdisketterne.

Alternativt kan du downloade driverne og lægge dem på disken inden
installationen.

/Rasmus

checkuary, n:
The thirteenth month of the year. Begins New Year's Day and ends
when a person stops absentmindedly writing the old year on his checks.