xfs i debian..
Fra : Esben Laursen

Dato : 09-12-03 19:53

Kan det virkelig passe at 2.4.22 kernen (Debians kernel source) ikke
understøtter xfs som standart eller er det bare mig der ikke kan finde det?
Eller skal man virkelig selv patche kernen med en patch fra
http://oss.sgi.com/projects/xfs/ ?

Er der nogen der har nogen erfaringer med xfs, samba 3 og acl?? evt. noget
godt dokumentation?

Mvh.

Esben

Fra : Adam Sjøgren

Dato : 09-12-03 19:58

On Tue, 9 Dec 2003 19:53:24 +0100, Esben wrote:

> Kan det virkelig passe at 2.4.22 kernen (Debians kernel source) ikke
> understøtter xfs som standart

Ja, det passer.

> Eller skal man virkelig selv patche kernen med en patch fra
> http://oss.sgi.com/projects/xfs/ ?

Det er nemmere med "apt-get install kernel-patch-xfs"

Mvh.

--
"Do not feed the oysters under the clouds" Adam Sjøgren
asjo@koldfront.dk