Vil du vide noget om ål, så kig her
Fra : Vagn Steensgaard

Dato : 19-04-01 05:54

Hej

Jeg vil gerne efterlyse relevant information om ålens biologi/økologi.
Er der nogle studerende som har lavet noget om ål ?
Hvor kan jeg finde det ?

Jeg efterlyser samtidig gode lystfiskerhistorier om ål.
Er der nogen som vil oplyse gode fiskesteder til ålefangst ?

http://www.aalesiden.subnet.dk/

Med venlig hilsen

Art & Grafik Design
Vagn Steensgaard
9380 Vestbjerg
http://www.vagnsj.subnet.dk/
vagnsj@mobilixnet.dk

Fra : Alex Linaa

Dato : 19-04-01 07:14

"Vagn Steensgaard" <vagnsj@mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse

> Er der nogen som vil oplyse gode fiskesteder til ålefangst ?

Nu er det snart mange år siden jeg har prøvet ålefiskeriet, men dengang vi
ofte fiskede efter "slanger" foregik det på følgende lokaliteter, som altd
var gode for nogle fine fisk:

Broen ved saltfabrikken i Mariager Fjord
Den gamle cementhavn ved Dania i Mariager Fjord
Og så topfangeren: Et sted der i folkemunde kaldes "Portland" (Fordi der
engang lå et skib af dette navn fortøjret her i flere år). Det er en frønnet
anløbsplads lige neden for tenninbanen på den gamle cementfabriks område.

Venlig hilsen
Alex Linaa

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 19-04-01 10:52

Vagn Steensgaard wrote:

> Jeg vil gerne efterlyse relevant information om ålens biologi/økologi.

Dit site fungerer kun på "world wide windows", det overholder
ikke html-standarden, så du kan lige starte med at få evalueret
din html-kode hos flg. services:

http://www.cast.org/bobby
http://validator.w3.org

Med venlig hilsen