Yamaha Yog der piver
Fra : Kim Høegh-Guldberg

Dato : 21-12-03 00:22

Her på det sidste er min Yamaha Yog begyndt med en irriterende piben (engang
imellem) når jeg kommer over 20 km/t
Nogen gange forsvinder det igen efter et par minutter og nogen gange
forsvinder det ikke lige sådan....

Og helt andre gange piver den slet ikke....

Nogen der ved hvad det kan være????

mvh
Kim

Fra : H-J M

Dato : 21-12-03 18:49

"Kim Høegh-Guldberg" <delfol@kvalme.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der ved hvad det kan være????

Tjek for fugt bag varioskjoldet!
Forsvinder lyden når den bliver varmere?
Er den tunet?
Kan du lokalisere lyden?

--
Mvh.
Hans-Jacob

Fra : Kim Høegh-Guldberg

Dato : 23-12-03 20:22

Varioskjoldet??? Hvad f..... er det?
Lyden forsvinder ikke når den bliver varmere. Den kommer ikke på faste
tidspunkter, dvs nogen gange når jeg lige er startet med at køre...andre
gange når jeg har kørt nogen kilometer.
Den er ikke tunet, og lyden kan jeg ikke som sådan lokalisere.

mvh
Kim

Fra : Henning Lund

Dato : 23-12-03 21:53

Kim Høegh-Guldberg wrote:
> Varioskjoldet??? Hvad f..... er det?

F...... da skjoldet over varioen

Henning Lund
icq 18805021
http://sitecenter.dk/freespace/ hla@tdcspace.dk

Fra : Kim Høegh-Guldberg

Dato : 04-01-04 22:03

Fint nok.

Nu er jeg ikke inde i knallerter. Den transporterer mig bare frem og
tilbage til arbejdet. Så af frygt for at lyde mindrebemidlet....Hvor sidder
vario´en og hvad er det?

Kim

Fra : Niels Hejnfelt

Dato : 14-01-04 21:05

Du siger at den kun piber en gang i mellem her på det sidste.. Og at det
begynder når du er over de 20 km/t. Tjek om det sker når det har regnet
eller om den står et sted om natten hvor der er mulighed for at den kan få
frost..

Mvh
Morten Hejnfelt