hvor var det nu man kunne sælge og få tjek~
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 20-12-03 21:01

der var et sted i kbh der giver 250 kr for en ladnin + så for man også
sin sæd kvalitet testet .... det ville jeg da egentligt gerne vide om
der var liv i det eller HWA ....
--

Mv.
Bo M Mogensen

" Så længe jeG er håbeløs er der håb
og der er Håb ENDNU "
ØSTKYST HOSTLERS !

Fra : TDJ

Dato : 21-12-03 11:57

Bo M Mogensen <chokmah@spamcop.net> wrote in

> der var et sted i kbh der giver 250 kr for en ladnin + så for man også
> sin sæd kvalitet testet .... det ville jeg da egentligt gerne vide om
> der var liv i det eller HWA ....

Cryos måske ?

http://www.cryos.dk/
http://www.cryos.dk/faq.asp?id=1
http://www.cryos.dk/location.asp?city=copenhagen

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 21-12-03 20:36

On Sun, 21 Dec 2003 10:56:49 GMT, TDJ <myicq@gmx_fjernmig_.net> wrote:

>Bo M Mogensen <chokmah@spamcop.net> wrote in

>Cryos måske ?
>
>http://www.cryos.dk/
>http://www.cryos.dk/faq.asp?id=1
>http://www.cryos.dk/location.asp?city=copenhagen

takker jeg vil se på sagen når jeg atter er flatline.....

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 21-12-03 12:02

"Bo M Mogensen" <chokmah@spamcop.net> skrev i en meddelelse
> der var et sted i kbh der giver 250 kr for en ladnin + så for man også
> sin sæd kvalitet testet .... det ville jeg da egentligt gerne vide om
> der var liv i det eller HWA ....

Bliver det ikke lidt svært for dig? Så vidt jeg husker har du da ikke
ligefrem nemt ved at komme ved onani, og jeg tror ikke de tager imod sæd der
har været inde og vende en tur i din udkårne.

Lars

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 21-12-03 20:36

On Sun, 21 Dec 2003 12:02:09 +0100, "Lars Wagner Hansen"
<l-hansen@REMOVEpost4.tele.dk> wrote:

>Bliver det ikke lidt svært for dig? Så vidt jeg husker har du da ikke
>ligefrem nemt ved at komme ved onani,

jamen det var i Afrika nu er jeg kommet hjem ..... jeg tror slet og
ret det var rejse stress + det faktum jeg jo ikke bliver ynger - men
så sent som i går kunne jeg præstere en ladning der om der er liv i
sæde angiveligt ville kunne fordoble det kinesiske verdens samfund om
alle frugtbare kvinder fik en halle tudse eller 10

>og jeg tror ikke de tager imod sæd der
>har været inde og vende en tur i din udkårne.

ja lige der er det ikke næmmere ...

Fra : sb

Dato : 22-12-03 16:47

Bo M Mogensen <chokmah@spamcop.net> wrote in message news:<ceccb0d6fbaf0e3ef171e98b76847d44@news.teranews.com>...
> der var et sted i kbh der giver 250 kr for en ladnin + så for man også
> sin sæd kvalitet testet .... det ville jeg da egentligt gerne vide om
> der var liv i det eller HWA ....

Tænk lige lidt over konsekvenserne inden du sælger dine gener for
sølle 250 kr!

Har du lyst til at være far til et barn som du aldrig ser og som har
en eller anden hysterisk kvinde til mor? En som er lesbisk eller som
bare ikke vil have med mænd at gøre? Den risiko er der jo.

Desuden kan du så gå og tænke på i alle årene efter om dén eler dén
dreng/pige du møder på gaden ikke ligner dig og eventuelt kunne
være....?

For mange mulige problemer efter min smag - og endda af den type som
man ikke kan lave om på efter først at have taget skridtet.

Hvad med simpelthen at gå til din læge og få en henvisning til en
fertilitetsklinik eller lign? Det giver selvfølgelig ingen penge, men
altså det er jo ikke store sager i forvejen.

I øvrigt er der vist noget om at man skal være under 25 (eler er det
30) så hvis du er op i årene så drop det hellere.

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 22-12-03 19:27

sb wrote:
> Bo M Mogensen <chokmah@spamcop.net> wrote in message
>
> Tænk lige lidt over konsekvenserne inden du sælger dine gener for
> sølle 250 kr!

Sølle? Jeg syntes da det lyder som en god betaling for er det ikke ca. ½
times arbejde, alt inkl.

Kvinderne kan prostituere sig selv og tjene styrtende med penge, men mandens
modtræk er at sælge sin sæd

> Har du lyst til at være far til et barn som du aldrig ser og som har
> en eller anden hysterisk kvinde til mor? En som er lesbisk eller som
> bare ikke vil have med mænd at gøre? Den risiko er der jo.

Såså... Jeg syntes du maler fanden på væggen med det samme... Lesbisk? Hvad
skulle der nu pludseligt være i vejen med det? En som bare ikke vil have med
mænd at gøre? Hvad skulle der nu være i vejen med det? Det er da folks eget
valg og det gør dem da ikke til dårligere mennesker, hvis det er det du
antyder? Jeg kan desværre slet ikke følge tankegangen...

> Desuden kan du så gå og tænke på i alle årene efter om dén eler dén
> dreng/pige du møder på gaden ikke ligner dig og eventuelt kunne
> være....?

Det tror jeg næppe for mit vedkommende... Jeg er dårlig til den slags... Og
hvad så, hvis det endeligt var? Man går da ikke bare hen og spørger fremmede
mennesker: "hva´ kender du din far? Jeg tror faktisk at jeg er din far, for
du ligner mig og jeg har doneret sæd engang for 15-20 år siden"

> For mange mulige problemer efter min smag - og endda af den type som
> man ikke kan lave om på efter først at have taget skridtet.

Jeg kan slet ikke se nogen problemer.

> [...]
>
> I øvrigt er der vist noget om at man skal være under 25 (eler er det
> 30) så hvis du er op i årene så drop det hellere.

Så må jeg hellere snart få det gjort, hvis jeg kan tage mig sammen

mvh.
Martin Jørgensen

Fra : sb

Dato : 23-12-03 09:38

"Martin Jørgensen" <unoder(spam-filter)@(remove-this)jay.net> wrote in message news:<3fe7378e$0$9784$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...

> Jeg kan slet ikke se nogen problemer.

> Martin Jørgensen

Nå, men jeg hgar ihvertfald ikke lyst til at få mine gener spredt på
må og få. Jeg vil gerne have styr på, hvem der føder mine børn. Børn
er nemlig ikke kun kvindens, ved du nok? Tænk hvis hun er junki eller
tæver ungen?

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 23-12-03 09:54

On 23 Dec 2003 00:38:14 -0800, sbul@my-deja.com (sb) wrote:

>Nå, men jeg hgar ihvertfald ikke lyst til at få mine gener spredt på
>må og få. Jeg vil gerne have styr på, hvem der føder mine børn.

Nå_der_kan man bare se )))))))))))

> Børn
>er nemlig ikke kun kvindens, ved du nok?

ja det mener jeg at skulle være ointeret om og dog sår dine udsagne en
beretiget tvil .....

> Tænk hvis hun er junki eller
>tæver ungen?

Nå hvorfor skulle hun dog det ??

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 23-12-03 12:30

On 22 Dec 2003 07:47:28 -0800, sbul@my-deja.com (sb) wrote:

> [...]
>en eller anden hysterisk kvinde til mor? En som er lesbisk eller som
>bare ikke vil have med mænd at gøre? Den risiko er der jo.

dte for man jo ikke at vide ... + jeg har i min ungedom mindst haft
sex med de første 50 prostituerede i dne 3 verden om der er kommet
børn ud af det aner jeg ikke og hvis der gør om jeg så er faderen tror
jeg ikke de ved ....sådan er det bare ...

>Desuden kan du så gå og tænke på i alle årene efter om dén eler dén
>dreng/pige du møder på gaden ikke ligner dig og eventuelt kunne
>være....?

jamen det kunne da være hyggeligt ....

>For mange mulige problemer efter min smag - og endda af den type som
>man ikke kan lave om på efter først at have taget skridtet.

250 kr SKATTE FRIT .....det er sgu ok specilt hvi sman kan smide sådan
en ladning 4 gange om måneden det er sgu 1000 bobs for at spille den
af - det er bare i orden 18 mdr på den måde og jeg har en 42 tommers
flad skærm !!!

>Hvad med simpelthen at gå til din læge og få en henvisning til en
>fertilitetsklinik eller lign? Det giver selvfølgelig ingen penge, men
>altså det er jo ikke store sager i forvejen.

det vil da være dumt hvis man kan få penge for det andet ...

>I øvrigt er der vist noget om at man skal være under 25 (eler er det
>30) så hvis du er op i årene så drop det hellere.

sgu da ikke før jeg har prøvet ...

Fra : Carsten Riis

Dato : 01-01-04 23:24

Bo M Mogensen wrote:

> [...]
> en ladning 4 gange om måneden det er sgu 1000 bobs for at spille den
> af - det er bare i orden 18 mdr på den måde og jeg har en 42 tommers

Tja, du må komme på klinikken hver anden dag (hehehehe, ordspillet), så
det kan klares hurtigere.

Det er bare et lidt besværligt udbetalingssystem. Systemet er lavet for
at holde på donorerne.

Derudover bliver altså ikke alle der kan blive sæddonorer. Sædkvaliteten
skal være i top.....

--
Med venlig hilsen Carsten Riis

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 02-01-04 00:44

On Thu, 01 Jan 2004 23:24:20 +0100, Carsten Riis <cr@carben.dk> wrote:

>Tja, du må komme på klinikken hver anden dag (hehehehe, ordspillet), så
>det kan klares hurtigere.

Nahh jeg er jo en game mand efterhånden så der kommer ikke så meget
med - men tigengæld så kan jeg skaffe en 42 tommers fladskærm for 18
000 kr MED KVITERING OG 2 års garenti

>Det er bare et lidt besværligt udbetalingssystem. Systemet er lavet for
>at holde på donorerne.

nahh tror du ikke bare man for pengen på vej ud af døren ...nå men jeg
sad nu og læste på en af derres hjemmesider og det er et MEGET
besværligt honorar system de har ....

>Derudover bliver altså ikke alle der kan blive sæddonorer. Sædkvaliteten
>skal være i top.....

jamen jeg tror ikke eller langt fra det hele blive brugt til
insiminatoin .... + jeg har lidt noia for om jeg er steril :( jeg er
dne enste i mit gamle slæng der ikke står " fader " til en abort ....
men jeg har nu også altid været forsigtig den enste misser var en
HVOR JEG TROEDE hun brugte noget det fortalte hun mig BAGEFTER hun
ikke gjorede og selvfølig ville hun ha barnet hvis det kom - fuck det
ku ha været yndigt - jeg kender ikke nogen i Thy af han køn der ikke
har pullet hende mindst en gang ... men hun var sgu sej nok på sin
egen måde ..... hun fik selvføligt fladbukke og fnat og hvad der nu
ellers var - når hun så havde det så gik hun ned og købte 25 - 30 kure
også gik hun i fin stil og delte dem ud til os herre når vi sad og
drak bajer op af I P jakosens grav i Thisted .... jeg kom faktisk en
gang til at sige jeg var forelsket i hende efter 45 genstande og
opefter - for satan det ku hun huske dagen efter Puhh det ga
tømmermænd en helt ny betydning padle padle ))
--

Mv.
Bo M Mogensen

"Puha badder badder." Ejwind K.

Fra : Carsten Riis

Dato : 01-01-04 23:07

sb wrote:

> Tænk lige lidt over konsekvenserne inden du sælger dine gener for
> sølle 250 kr!

Det er sgu' da en go' literpris.

750 kroner skattefrit pr. uge (man må kun komme 3 gange om
ugen....høhøhøhø bemærk ordspillet).
Det giver 39000 kroner pr. år.

Får du afkom på naturmetoden, så kommer du snildt af med 39000 kroner i
børnepenge.

> [...]
>
> Desuden kan du så gå og tænke på i alle årene efter om dén eler dén
> dreng/pige du møder på gaden ikke ligner dig og eventuelt kunne

Du har vist set den Flemming Jensen sketch lidt for ofte.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 02-01-04 00:34

On Thu, 01 Jan 2004 23:06:45 +0100, Carsten Riis <cr@carben.dk> wrote:

> [...]
>ugen....høhøhøhø bemærk ordspillet).
>Det giver 39000 kroner pr. år.
>

>Får du afkom på naturmetoden, så kommer du snildt af med 39000 kroner i

*ROTFLMAO* hwa fan C riss prøver du at skabe matriale til min
signatur :)

i øvrigt godt nyt år ....
--

Mv.
Bo M Mogensen

"Puha badder badder." Ejwind K.

Fra : Lars Ehlers

Dato : 23-12-03 22:29

On Sat, 20 Dec 2003 20:01:13 GMT, Bo M Mogensen <chokmah@spamcop.net>
wrote:

>der var et sted i kbh der giver 250 kr for en ladnin + så for man også
>sin sæd kvalitet testet .... det ville jeg da egentligt gerne vide om
>der var liv i det eller HWA ....

Hvad med en gratis tur til Australien?
http://www.canoe.ca/NewsStand/OttawaSun/News/2003/12/17/289301.html

--