Aldi kaffemaskine
Fra : Exit

Dato : 20-12-03 11:57

Jeg vil lige høre om der er andre der har købt den kaffemaskine Aldi havde
på tilbud
i sidste uge ?
Hvis ja så vil godt advare lidt mod at bruge den på steder hvor man ikke kan
vaske ( tørre af)
Den falder fra hinanden, toppen på kanden falder af og kaffen sejler ud over
alt.
Den er ikke limet godt nok.
Det ville jo være dumt at få kaffe ud over ens nye gulvtæppe .
Så hvis du har købt den så hæld kaffen op over vasken.
Og send den så retur.

Fra : Lazy

Dato : 21-12-03 07:28

Hej
Jeg købte en el kogekande for et par måneder siden, den lider af samme
sygdom, låget falder fra hinanden næsten hver dag.

LORT

Mvh

Lazy

Fra : Exit

Dato : 21-12-03 08:58

Der er kun en ting at gøre den skal retur til Aldi
Det er ikke første gang jeg har købt Deres onsdags tilbud
for ca. 1/2 år siden købte jeg en DVD afspiller som kunne klare VCD og SVCD
det kunne den også men lyden kunne ikke følge med den var ca. 1 sek. efter
billedet.
Den tog de retur.
Kaffemaskinen skal de også have tilbage på mandag .

Fra : Jørn Ibsen

Dato : 22-12-03 08:45

"Exit" <tityv@migdig.dk> wrote in message

> [...]
> billedet.
> Den tog de retur.
> Kaffemaskinen skal de også have tilbage på mandag .

Det vil til enhver tid være dumt at købe kopivarer hos Aldi. De ligner
originalen, men er som regel af ufattelig dårlig kvalitet. Aldi har
ingen hæmninger i den retning.

Tilbudsvarer har generelt været af dårligere og dårligere kvalitet
gennem de sidste mange år, og har udelukkende til formål at lokke nogle
flere mennesker ind i butikken. Det er ufatteligt, at butikkerne ikke
for længst har opdaget, at de skyder sig selv i foden ved at sælge
skodprodukter.

Jeg købte en 12volts kølebox til bilen hos Snehvide i sommer, og efter
ca. 30 km's kørsel af vores ferietur mod Sydfrankrig konstaterede vi, at
boxen fungerede perfekt - vel at mærke som varmebox. Den indvendige
temperatur var ca. 40 gr.

Da jeg afleverede den hos Snehvide fik jeg pengene tilbage af en ældre
ekspedient, som kunne oplyse at samtlige køleboxe var kommet retur.
Desuden rasede han over stort set alle deres tilbudsvarer, som han
kraftigt opfordrede folk til at lade være med at købe. Han var i den
grad irriteret over, at Snehvide var begyndt at sælge skodprodukter, som
han hævdede hele tilbudsavisen bestod af.

Tankevækkende....

Mvh. JIB

Fra : E.M. Jensen

Dato : 03-01-04 14:13

> [...]
> Det ville jo være dumt at få kaffe ud over ens nye gulvtæppe .
> Så hvis du har købt den så hæld kaffen op over vasken.

Sikke da noget skidt