Hjæælp!!! res.dele til komfur
Fra : B. Jensen

Dato : 18-12-03 20:20

hej

Vi har et 8-10 år gammelt Bosch komfur med varmluftovn og keramisk
plade og håndtaget til ovnlågen er nu gået i stykker, og skal skiftes.
Er der nogen der ved hvor man nemmest (og gerne billigst) fremskaffer et
nyt eller måske brugt.
Jeg har forhørt mig ved den lokale hvidevare handler men han sagde at hvis
det skulle skaffes
hjem ville det sikkert være meget dyrt ( 4-500 kroner)
Jeg ved godt at jeg ikke kan købe et nyt komfur for de penge, men
alligevel - det er kun et plastic håndtag
Vi bor på Fyn.

mvh.
Birger Jensen

Fra : Ukendt

Dato : 18-12-03 21:52

Hvad med at finde et på den lokale genbrugsplads?

mvh Ole

Fra : Erik Olsen

Dato : 18-12-03 21:00

Ole Kristiansen wrote:
> Hvad med at finde et på den lokale genbrugsplads?

De er allesammen knækkede ...

--
Venlig hilsen
Erik Olsen

Fra : Inger Pedersen

Dato : 18-12-03 21:32

"Erik Olsen" <modelbaneteknik@hotmail.invalid> skrev i en meddelelse

> De er allesammen knækkede ...

Hos vores lokale hvidevareforhandler har jeg af og til kunnet hente
reservedele mere eller mindre gratis fra de retur-komfurer, han har stående
på vej mod lossepladsen.
Og JA - han er en engel, hvad angår service, og JA, naturligvis handler hele
familien der og anbefaler ham, hvor vi kan komme til det.

Måske er der andre tilsvarende steder, måske mest sandsynligt i mindre byer.

Hilsen Inger

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 19-12-03 00:55

"B. Jensen" <bodegaardnospamforme@mail.tele.dk(fjern)> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg ved godt at jeg ikke kan købe et nyt komfur for de penge, men
> alligevel - det er kun et plastic håndtag

Kan du ikke bare lave et nyt selv?

Thomas Nørgaard
www.countryfan.dk
This mail was scanned by Norton Antivirus

Fra : H2

Dato : 21-04-04 21:16

Hej
Prøv på www.hvidevaredele.dk
De er billige med dele og det fungere ved dem.
Jeg har købt en kure til en opvarke maskine og der sparede jeg ca70%
Henrik

http://www.kandu.dk/