Sim City 4
Fra : Ewan Pedersen

Dato : 18-12-03 18:55

Hej NG

Jeg har købet sim city 4 i England i sommes, og så lånte sønnen det og han
prøvede at køre det over nettet, men nu kan han ikke huske login og
password, og nu vil jeg gerne spille det men kan ikke kom på nettet. Er der
mulighed for at reset det gamle og lægge nogen nyt ind.

--
Mvh/Ewan

Fra : Emil Jensen

Dato : 18-12-03 19:39

> [...]
der
> mulighed for at reset det gamle og lægge nogen nyt ind.

Man plejer at kunne få tilsendt login + pasword til den e-mail man i sin tid
registrerede sig under. Der må stå noget mere om det på SimCity 4's
hjemmeside.

Mvh

Emil

Fra : Casper

Dato : 20-12-03 19:37

"Ewan Pedersen" <etp@pedersen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
der
> mulighed for at reset det gamle og lægge nogen nyt ind.

Jeg købte mit brugt og den tidligere ejer havde derfor registreret sig så
jeg ikke kunne komme på. Men en mail til EA med foto af serienummer løser
hurtigt det problem.

Casper

Fra : Ewan Pedersen

Dato : 09-03-04 21:10

hej NG

Er der ikke nogen der kan hjælpe mig med dette spil

--
Mvh/Ewan

Fra : Gerner

Dato : 10-03-04 21:58

On Tue, 9 Mar 2004 21:10:10 +0100, "Ewan Pedersen" <etp@pedersen.tdcadsl.dk>
wrote in dk.spil.computer:

>hej NG
>
>Er der ikke nogen der kan hjælpe mig med dette spil

Du fik bla.a. dette råd i december.

> [...]
>jeg ikke kunne komme på. Men en mail til EA med foto af serienummer løser

har du ikke et serienr. eller hvad er problemet der ?

--
Gerner
881WU/4138hrs