Nogen der kender K2M?
Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 18-12-03 09:23

Hej,

Nogen der kender subj.? Jeg har lige snakket med dem ;)

mvh
Johan

Fra : Sælger

Dato : 18-12-03 21:24

Ja jeg kender dem, du må være håndværker eller lign... skulle du betale kr.
500 ?

Fra : 003

Dato : 19-12-03 11:27

> skulle du betale kr. 500 ?

Ja...som man så skulle få tilbage efter 1½ år, hvis det ikke havde
givet nogen kunder, klart! ;)

Fra : 003

Dato : 19-12-03 11:24

> Nogen der kender subj.? Jeg har lige snakket med dem ;)

Kender dem ikke andet end at tre forskellige sælgere har ringet til
mig her i den seneste uge - jeg sagt pænt "nej tak" hver gang, men det
har de åbenbart ikke fattet ;/

Fra : Martin Nørgaard

Dato : 13-01-04 09:08

003 <003__REMOVE__@email.dk> wrote in message news:<j7k5uv8k31fnrkqmgntkhf8secrcunhds1@4ax.com>...

> Kender dem ikke andet end at tre forskellige sælgere har ringet til
> mig her i den seneste uge - jeg sagt pænt "nej tak" hver gang, men det
> har de åbenbart ikke fattet ;/

Hej,

Lige en lille tilføjelse til K2M-beretningen.

Jeg havde lige fornøjelsen at blive ringet op her til morgen. "Vi har
en kundebase på 50.000 og har du tid til at tage nye projekter ind. og
bla. bla.". Da jeg spørger hvad det er den venlige sælger vil sælge
mig og hvad det koster er svaret; "Jeg er glad for jeg ikke er en
kunde, så havde jeg da fået bidt hovedet af". Slam! ... på med røret.
Der stoppede venligheden og jeg fik ligesom bekræftet min mistanke om
selskabets seriøsitet.

Fra : hoelstad

Dato : 14-02-04 09:23

http://www.kandu.dk/

Fra : hoelstad

Dato : 14-02-04 09:25

K2M er det samme som KeyInfo - hjemmehørende Kongensgade 54-56, 2.sal,
Odense C

http://www.kandu.dk/