fil placering ved download med script på c~
Fra : Pernille Bergman

Dato : 17-12-03 10:45

Er der nogen der kender til et lille program eller script der kan
ligge på en client, hvorfra man kan styre på hvilken placering
en fil skal ligge ved download fra en server.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 17-12-03 11:37

Pernille Bergman skrev:

> Er der nogen der kender til et lille program eller script der kan
> ligge på en client, hvorfra man kan styre på hvilken placering
> en fil skal ligge ved download fra en server.

Er det sådan noget som det her?

<http://downloadstatusbar.mozdev.org/downsort/index.html>

Download Sort gør det muligt at få Mozilla eller Firebird til at
gemme downloadede filer specifikke steder baseret på filtypen eller
nøgleord.

Jeg ved ikke om der findes noget tilsvarende til andre browsere.
Det er under alle omstændigheder kun noget der kan sættes op fra
den enkelte browser - man kan ikke få en webside til at diktere
noget som helst vedr. downloadplacering.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Pernille Bergman

Dato : 17-12-03 12:44

Ja, det er lige sådan noget jeg skal bruge, men bare til Explorer

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 17-12-03 12:50

Pernille Bergman skrev:

> Ja, det er lige sådan noget jeg skal bruge, men bare til Explorer

Hvad svarer du på? Det er svært at vide når du ikke citerer noget -
og placerer dit svar som en kommentar til et andet indlæg end det
du kommenterer.

Jeg kan se du benytter html.dk. Prøv at læse deres information om
nyhedsgrupperne: <http://html.dk/nyhedsgrupper/usenet.asp>.
--
Jens Gyldenkærne Clausen