Skærme
Fijala 3554
BNC kabler og "normale" grafikkort
Fra : dowaji

Dato : 16-12-03 15:18

- Hej, jeg ville høre om der var noger herinde der ku' fortælle mig om det
er muligt at bruge bnc kabler til mit Ati Radeon 8500 grafikkort. Jeg tænker
her på et kabel m d-sub i den ene ende og så 5xbnc til skærmen (LG Flatron
F900P).

- Mit spørgsmål er så: "vil det fungerer? og vil der være en synlig
kvalitetsmæssig forskel?"

Fra : iddqd

Dato : 16-12-03 15:28

dowaji wrote:

> [...]
> F900P).
>
> - Mit spørgsmål er så: "vil det fungerer? og vil der være en synlig

Det kan man sagtens, dog vil understøttelsen af Plug&Play mangle. I høje
opløsninger vil du, hvis skærm og grafikkort ellers er af tilstrækkelig
god kvalitet, kunne opleve en anelse forbedring i skarpheden - hvis du
har en god skærm så snyder du dig selv ved ikke at køre med et BNC kabel.

Mvh

Bruno

--
To mail me write to iddqdATworldonline.dk (U know what 2 do)

More of these http://www.westocykler.dk would mean less cars and less
polution.

Fra : dowaji

Dato : 16-12-03 15:40

k, tak for superhurtig tilbagemelding :]