Dato og tid fra serveren
Fra : Denn!s H

Dato : 16-12-03 11:47

Hej

Ja skal lave et tidsafhængigt JavaScript.

For at være uafhængig af brugerens pc's ur og dato.
Kan jeg så få fat i tid og dato fra serveren?
Hvis, så hvordan?

Eller findes der en side, hvor jeg kan hente oplysninger om eksakt tid og
dato?

--
Denn!s

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-12-03 11:56

"Denn!s H" <@> skrev :

>For at være uafhængig af brugerens pc's ur og dato.
>Kan jeg så få fat i tid og dato fra serveren?

Ikke med javascript, så skal du have fat i noget php eller asp.

Efter hvad du har mulighed for, spørg i
news:dk.edb.internet.webdesign.serverside.asp eller
--
Knud

Fra : Denn!s H

Dato : 16-12-03 12:00