Utroligt!
Fra : pre

Dato : 16-12-03 09:37

Brug Microsoft® Virtual PC til at køre flere operativsystemer på den samme
PC. Skift mellem de virtuelle maskiner med et klik på musen. Brug Virtual PC
til at køre ældre programmer, yde support, træne brugere eller forbedre dine
testmiljøer.

Klippet fra artiklen, se
http://www.microsoft.com/danmark/products/windows/windowsxp/virtualpc/default.asp

pre

Fra : J.K.Arning

Dato : 16-12-03 16:32

pre wrote:
> [...]
> virtuelle maskiner med et klik på musen. Brug Virtual PC
> til at køre ældre programmer, yde support, træne brugere

Utroligt at det kan lade sig gøre ?

Det er ikke helt nyt .. Microsoft har købt sig til det
førhen hed det Connectix. Et alternativ er VMWare
der efter min mening er et bedre valg.

Regards

Fra : Britt Malka

Dato : 16-12-03 16:42

"J.K.Arning" <news@_NO_SPAM_arning.dk> skrev:

>Det er ikke helt nyt .. Microsoft har købt sig til det
>førhen hed det Connectix.

Det undrer mig ikke.

Gad vide, om det vil lykkedes dem at sælge det?

Hvis jeg var Linux-bruger og af og til ville bruge Windows-programmer,
ville jeg ikke turde at bruge et MS produkt til at være mellemled.

Min mand er Linux-bruger. Jeg ville ikke engang turde spørge ham, om
han ville have MS produktet - især efter at Windows XP lige har
smadret hans mappe med dokumenter på vores backup-pc

>Et alternativ er VMWare
>der efter min mening er et bedre valg.

De har været på banen længe i hvert fald.
--
Britt Malka
Ny inspiration til din hjemmeside og computer - http://www.tips-og-tricks.com/tilmeld.html

Fra : pre

Dato : 30-12-03 22:36

Det er vel næppe sandsynligt at Microsoft køber et 3-parts produkt uden at
ændre/justere det for evt. fejl. Så jeg efterlyser MAC brugere fordi
funktionen åbenbart er inkluderet i OFFICE X:
MS Office Pro X/10 inkl. Virtual PC 6.1 IE Mac .

Men erfaringer vedr. VMware (som ikke er billigere) ville jeg også meget
gerne høre mere om.

Som altid er erfaren mand værd at lytte til.
pre

Fra : Palle Jensen

Dato : 16-12-03 16:51

pre wrote in news:3fdec436$0$95002$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> [...]
> musen. Brug Virtual PC til at køre ældre programmer, yde
> support, træne brugere eller forbedre dine testmiljøer.

Ja helt fantastisk!

Hvad har det egentlig med Office at gøre?

--
Palle Jensen

For kontakt via E-mail: Skift "invalid" ud med "dk"
For contact via E-mail: Change "invalid" to "dk"

Fra : pre

Dato : 16-12-03 17:07

Åbenbart en mulighed for at køre flere versioner af Office, over forskellige
OS. Du har tilsyneladende haft en dårlig dag (igen)
pre

"

Fra : Palle Jensen

Dato : 17-12-03 17:25

pre wrote in news:3fdf4695$1$95012$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Åbenbart en mulighed for at køre flere versioner af Office, over
> forskellige OS. Du har tilsyneladende haft en dårlig dag
> (igen)

Min dag har været fin. Tak.

Men jeg læser på siden:

"Brug Microsoft® Virtual PC til at køre flere operativsystemer på den
samme PC. Skift mellem de virtuelle maskiner med et klik på musen."

Hvorfor er det du absolut aldrig fatter at denne gruppe (tydeligvis
din ynglingsgruppe) ikke er til alverdens link om smarte ting fra MS
generelt?