Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Billeder/grafik i opera
Fra : Henrik

Dato : 15-12-03 22:30

Hej NG,

Har lige opdateret min opera til 7.23 - men har opdaget et mindre problem
mht grafik/billeder i denne version??
Når jeg klikker på disse filer (for at se dem i naturlig størrelse) så
åbner vinduet godtnok op, men der kommer intet frem i det nye vindue?

Dette fungerede upåklageligt i den "gamle" version.

Nogen som kender svaret??

Pft

Henrik

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 16-12-03 07:13

Henrik skrev:

> [...]
>Når jeg klikker på disse filer (for at se dem i naturlig størrelse) så
>åbner vinduet godtnok op, men der kommer intet frem i det nye vindue?

Hvilke filer? Er det filer på din harddisk? Hvis ikke, så giv et
link.

--
Bertel

Fra : Henrik

Dato : 17-12-03 14:35

> Hvilke filer? Er det filer på din harddisk? Hvis ikke, så giv et
> link.

Sorry, jeg mente icons - f.eks på billeder jeg har i MSN Album - jeg kan
se billedet som icon, men når jeg klikker for at se billedet i rigtig
størrelse, er det blankt.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 17-12-03 17:38

Henrik skrev:

>Sorry, jeg mente icons - f.eks på billeder jeg har i MSN Album - jeg kan
>se billedet som icon, men når jeg klikker for at se billedet i rigtig
>størrelse, er det blankt.

Jeg vil tro at det er lavet specifikt til noget ustandardiseret
noget i IE.

--
Bertel

Fra : Henrik

Dato : 18-12-03 08:11

On Wed, 17 Dec 2003 17:38:08 +0100, Bertel Lund Hansen
<nospamius@lundhansen.dk> wrote:

> Jeg vil tro at det er lavet specifikt til noget ustandardiseret
> noget i IE.

Nej, for det virker på min anden computer, som stadig kører med version
7.11