MS Windows
briani 27239
Printer skriver ikke ud første gang
Fra : CJJ

Dato : 15-12-03 14:56

Min printer vil oftest ikke skrive ud første gang efter jeg tænder den. Dvs.
jeg skal trykke på print en til gang før den skriver ud. Derefter
skriver den ud første gang man trykker print - indtil den går i dvale eller
bliver slukket. Hvad kan der være galt?

Printeren er en Brohter HL-1030 og jeg kører WinXP.

Casper

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 15-12-03 18:15

Kik efter en opdateret driver til den.

Fra : Jørgen

Dato : 15-12-03 21:54

"CJJ" <grevslick_NO_Spam_@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
eller
> bliver slukket. Hvad kan der være galt?
>
> Printeren er en Brohter HL-1030 og jeg kører WinXP.

Hej Casper
Da du installerede XP fik du da ikke nogle bemærkninger vedr. dens driver?
Der er stor mulighed for at den ikke er kompatibel med XP.
Prøv at gå ind på Printerens hjemmeside, der er mulighed for at finde en
opgradering af din driver.
Hilsen
Jørgen