trådløst netværk
Fra : jacob

Dato : 15-12-03 09:50

Jeg skal finde nogle accespoints til virksomheds brug. Samt en billigere
alternativ løsning. Det skal være professionelle accesspoints. Hvad kan
anbefales.

Fra : jacob

Dato : 15-12-03 09:57

Jeg ville nok helst vælge Symbol som primær, men det er desværre meget dyrt.
Linksys er ok til hjemmebrug, men ikke proff nok synes jeg..

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 15-12-03 11:16

On Mon, 15 Dec 2003 09:49:45 +0100, "jacob"
<FJERNMIGjeo@post6.tele.dk> wrote:

> Jeg skal finde nogle accespoints til virksomheds brug. Samt en
> billigere alternativ løsning. Det skal være professionelle
> accesspoints. Hvad kan anbefales.

Cisco. Tag desuden fat i en seriøs netværkspusher, hvis du ikke
har erfaringen selv.

-A

Fra : jacob

Dato : 15-12-03 16:38