Netværk?
Fra : GM

Dato : 14-12-03 23:21

Hejsa....

Hvad kræver der for at spille netværk på 2 computere, er et kabel nok?
Hvad kan i anbefale at spille. Er battlefield 1942 godt til netværk? Helst
noget krigsspil.

Mvh
GR

Fra : Ostehaps

Dato : 14-12-03 23:44

det første spørgsmål passer nok ikk rigtigt ind i den her gruppe men hva
fann...:

først og fremmest skal i ha et netkort hver i sær, en switch/router (og
så 2 normale netkabler (bare spørg om et netkabel hos den lokale
computer pusher), ellers kan i bruge 2 netkort og et krydser netkabel...
men så kan man kun være 2 på...

og ja.. Battlefield 1942 er et fedt netværks spil... men ikke hvis i kun
er 2 mennesker.... det er sjovest med en 10-15+ mennesker... ellers er
Call of Duty også sjovt... eller Army Operations.. det kan hentes gratis
online (boomtown.net, eller andre steder)... men det kan så også kun
spilles online...

Fra : Brian Lund

Dato : 15-12-03 00:54

Helst

> og ja.. Battlefield 1942 er et fedt netværks spil... men ikke hvis i kun
> er 2 mennesker.... det er sjovest med en 10-15+ mennesker... ellers er

Det kan spilles mod botter, og det kan nu være meget sjovt alligevel....

Når du creater spillet skal du blot vælge "COOP", antallet af botter der er
i spillet er så afgjort af maxplayers på serveren... Dvs, hvis du sætter
maxplayers til 32, og i spiller 2 mand, ja så er der 30 botter! - På side 2
under indstillinger af spillet kan du også sætte et "ratio" for botterne,
hvis du f.eks. sætter det til "1 axis 10 allied" vil der for hver 1 bot på
axis team, være 10 botter på allied, for at få lidt mere udfordring :)

Brian

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 14-12-03 23:48

In article <3fdce263$0$29352$edfadb0f@dread15.news.tele.dk>,
g_mathisen@mail.tele.dk says...
> Hvad kræver der for at spille netværk på 2 computere, er et kabel nok?

Et krydset kabel.

> Hvad kan i anbefale at spille. Er battlefield 1942 godt til netværk? Helst
> noget krigsspil.

Unreal Tournament.

Normalt spiller jeg bilspil og LoD over netværk.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Mark

Dato : 16-12-03 14:02

> Hvad kræver der for at spille netværk på 2 computere, er et kabel nok?
> Hvad kan i anbefale at spille. Er battlefield 1942 godt til netværk? Helst
> noget krigsspil.

BF 1942 er sjovt i netværk. Også selv om man kun er 12, så skal der bare
lidt bots på, kan godt kræve sin maskine hvis man er flere kan man evt
har en maskine der ikke bliver brugt, den kan bruges til at køre bf 1942
dedikeret server, det gør det noget bedrre at spille med bots.

Mvh
Mark