3com Webcam - Hjælp :-(
Fra : Yocce

Dato : 18-04-01 19:49

Hej, NG

Jeg har lige købt et 3com Webcam. Det, i håb om at få et webcam der leverede
hurtige, tydelige og klare billeder... men nej?!?

URL til hp med spec's til webcam :

http://www.3com.com/products/html/detail.html?tab=support&sku=003718%2D00&pa
thtype=support

Men hjælp hjælp.

Se, hvad der kommer ud af cam'et :
http://www.hejboel.dk/henrik/yocce.htm

Frameraten er meget lav - ca. 8 ved 320x240 - High Quality
Ved Low Quality er frameraten 14 (320x240)

Tager jeg Low Quality i LAVESTE opløsning, får jeg en framerate på 14,9-15,5
fps

Kvaliteten af billederne jeg tager er som sådan okay - men jeg er
overhovedet ikke tilfreds med produktets måde at lave video på.

Er der nogen der ved hvad jeg kan gøre for at få en højere framerate?

Min maskine er en T-fugl 1333Mhz - 1.5 gb ram - og cam'et kører som sagt
over USB... En af mine kammerater har et Logitech Quickcam Pro - Han ser
godt ud... (billedet, altså ). Og så vidt jeg kan se, er spec'ne bedre på
3coms end LQP'en.

Er det mig der gør noget galt?

// Yocce

Fra : Yocce