Solider of Fortune II Gold
Fra : Steen

Dato : 14-12-03 21:47

Hejsa

Jeg sidder fast i spillet, fordi jeg ikke kan finde ud af at komme videre i
scenen "Texas: The Shop Level Two:"

Våbenteknikeren siger, at der skulle være en menu i det nederste venstre
hjørne, hvor jeg bl.a. skulle kunne vælge laser - men der er ikke nogen
menu.

Lidt senere skal jeg også skyde igennem en mur - det kan jeg ikke finde ud
af.

- - -
Steen

Fra : Sune Storgaard

Dato : 15-12-03 00:41

Steen mumbled his insignificant opinion in:
3fdccc57$0$29375$edfadb0f@dread15.news.tele.dk

> [...]
>
> Våbenteknikeren siger, at der skulle være en menu i det nederste
> venstre hjørne, hvor jeg bl.a. skulle kunne vælge laser - men der er

Ind i config og sæt .. "weapon special" 1-4 op, de 4 taster bruger du til at
styre menusystemet i den monstergøb.

Jeg kan ikke lige huske om den hedder "weapon special", men svjh er 1 & 2
allerede sat op til scope, så kan du sikkert finde den..

> Lidt senere skal jeg også skyde igennem en mur - det kan jeg ikke
> finde ud af.

Det kan du når du kan bruge menuen..

ps.
dk.spil.computer.first-person-shooter er den helt rigtige gruppe.