Problem med "Save target as . . ." i IE6
Fra : H.C. 'HUB' Bruus

Dato : 14-12-03 20:17

Kære NG

Jeg kan ikke længere klikke "Save Target As.." i XP? Den er gråtonet og jeg
kan ikke finde ud af at slå det til?
Jeg har forsøgt at geninstallere IE6 men uden held.
Nogen herinde som ved hvad der kan være galt, og kender løsningen?

På forhånd tak!
H.C. Bruus
Silkeborg

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 14-12-03 21:28

H.C. 'HUB' Bruus skrev:

> Jeg kan ikke længere klikke "Save Target As.." i XP? Den er
> gråtonet og jeg kan ikke finde ud af at slå det til?

Har du prøvet universalløsningen - tøm temporære filer.

Kig evt. tilbage i gruppen for at se hvilke problemer det kan løse.
--
Jens Gyldenkærne Clausen
»Diplomatiet består netop i, at de gamle kommatister kan få lov til

Fra : John Hansen

Dato : 16-12-03 01:27

Dette hjalp en anden med samme problem:

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;176316&Product=ie600

Fra : H.C. 'HUB' Bruus

Dato : 18-12-03 18:57

Jeg siger tusind tak for hjælpen Succes!

H.C. Bruus