ABOUT: tomt vindue
Fra : Severino

Dato : 14-12-03 16:12

I den senere tid, har min browser IE 6,1 begyndt med at åbne et tomt vindue
når jeg skifter til en anden side. Det er ikke særligt interessant at se på
et tomt vindue, som bare skal lukkes. - Det er rigeligt at skulle lukke for
alle de dumme reklamer som kommer frem.

Problemet syntes ikke at være udpræget på private hjemmesider, så det må
være noget i mere officielle hjemmesider, som fremprovokere denne handling i
IE.

Jeg har forsøgt at finde noget om det under indstillinger, men det syntes
ikke at være her, hvor man kan fritages for dette uvæsen.

Er der nogen som har en god ide til af neutralisere denne gene?

M.v.h.
Severino

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 14-12-03 21:04

"Severino" <infomail@tdcadsl.dk> skrev :

>I den senere tid, har min browser IE 6,1 begyndt med at åbne et tomt vindue
>når jeg skifter til en anden side.

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;281679

med venlig hilsen
Knud