Liste / ul problem
Fra : Brian Emilius

Dato : 13-12-03 22:51

Hej NG

Jeg har et problem med

ul { list-style-image: url("sti_til_billede"); }

Dette erstatter ganske vist punktet i en liste, men billedet der erstatter
punktet er i toppen af linien... Hvordan kan det nu være??? Jeg kunne godt
tænke mig at kunne gøre noget lignene "valign: top;" men det kan jo ikke
lade sig gøre...

Nogle gode ideer???

Venlig hilsen
Brian Emilius

Fra : Allan Vebel

Dato : 13-12-03 23:08

Brian Emilius <brian@spam.emilius.dk> skrev:

> erstatter punktet er i toppen af linien

Må vi se et link til problemet? Det er umuligt at gætte sig til en
løsning.

--
Allan
http://html-faq.dk

Fra : Brian Emilius

Dato : 14-12-03 17:13

> Må vi se et link til problemet? Det er umuligt at gætte sig til en
> løsning.

http://www.emilius.dk/gruppen.php

Venlig hilsen
Brian Emilius

Fra : Allan Vebel

Dato : 15-12-03 02:55

> http://www.emilius.dk/gruppen.php

Billldet er 18x18 pixels - og dermed alt for stort til den anvendte
skriftstørrelse - det er derfor det går galt.

Mine billeder til det formål er højst 9 pixels i højden.

--
Allan
http://html-faq.dk