DivX hvordan ?
Fra : Arnold

Dato : 18-04-01 18:50

Lige et par spørgsmål fra en DivX newbee!

Hvilket program skal man bruge til at se en DivX film ?

Hvordan laver man en divx film ud fra en DVD film?

Hilket program skal man bruge til at lave DivX film?

Fra : Devast8or

Dato : 18-04-01 20:26

Arnold <kh@nospam.dk> wrote in message
> Lige et par spørgsmål fra en DivX newbee!

Lige et par svar fra en næsten lige så meget DivX newbie :)

> Hvilket program skal man bruge til at se en DivX film ?

Jeg bruger Windows Media Player. Man skal bare installere et DivX codec
først. (kan ikke lige huske hvor du finder det)

> Hvordan laver man en divx film ud fra en DVD film?

Man kopierer vist nok filerne over på en HD og komprimerer dem.

> Hilket program skal man bruge til at lave DivX film?

Mener det hedder FlaskMPEG eller noed.

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : René Jensen

Dato : 18-04-01 21:38

Arnold wrote:

> Lige et par spørgsmål fra en DivX newbee!
>
> Hvilket program skal man bruge til at se en DivX film ?
>
> Hvordan laver man en divx film ud fra en DVD film?
>
> Hilket program skal man bruge til at lave DivX film?

Forkert nyhedsgruppe -- indholdet har *INTET* med dk.edb.hardware at
gøre(!), men sender du mig en mail til mig, så vil jeg gerne besvare
dine spørgsmål, så slipper resten af gruppen for at læse det.

Med venlig hilsen,
René Jensen

Once a upon a time a wise man said to me:
"I consider Windows like I consider bad weather ... I accept it and hope
for something better"

Fra : Kaffe

Dato : 18-04-01 20:27

"Arnold" <kh@nospam.dk> wrote in message
> Lige et par spørgsmål fra en DivX newbee!

Dette spørgsmål vil være mere passende i dk.edb.internet.software, men OK

Der er utrolig mange. Prøv at tjekke http://www.divx-digest.com

> Hilket program skal man bruge til at lave DivX film?

Jeg henviser endnu engang til http://www.divx-digest.com

Mvh.
Kaffe

Fra : Nicolai Boilesen

Dato : 19-04-01 01:59

"Kaffe" <ian.cemann@get2net.dk> wrote in message

> "Arnold" <kh@nospam.dk> wrote in message
>
> Dette spørgsmål vil være mere passende i dk.edb.internet.software, men OK

Hvordan kan du mene at det er mere passende i en internet gruppe?

--
MVH / Regards
Nicolai Boilesen