Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Default save ikke default open i IE
Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 13-12-03 17:59

Greetings!

IE åbner ZIP-filer pr. default, hvor den skulle gemme dem. Hvordan
ændrer man det?

OS:Win2000
IE:5.01

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 13-12-03 20:42

"Jesper G. Poulsen" <ms2mogens@ingen steder.dk> skrev i en meddelelse
> IE åbner ZIP-filer pr. default, hvor den skulle gemme dem. Hvordan
> ændrer man det?

I XP og IE 6.0 ændres det i mappeindstillinger - filtyper - "marker typen
(zip)" - flueben i "Bekræft åbning efter overførsel" måske er det det samme
i win2000 og IE 5.01

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 13-12-03 21:19

"Ivan V. Klattrup" <ivanklattrupnospamming@webspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:3fdb6b6f$0$27425$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> I XP og IE 6.0 ændres det i mappeindstillinger - filtyper - "marker typen
> (zip)" - flueben i "Bekræft åbning efter overførsel"

Jeg glemte at skrive, at efter markeringen skal der trykkes på "Avanceret"
før fluebenet kan sættes

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 13-12-03 21:47

In article <3fdb6b6f$0$27425$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
ivanklattrupnospamming@webspeed.dk says...
> (zip)" - flueben i "Bekræft åbning efter overførsel" måske er det det samme
> i win2000 og IE 5.01

Det var det, takker...

Men... Kan man ikke få den til bare at gemme skidtet uden partout først
at spørge om den skal åbnes eller gemmes...?