OpenGL gør knuder...
Fra : Thomas A. Frederikse~

Dato : 18-04-01 17:32

Jeg får følgende fejl når jeg vil køre OGL-progs som user, som root er det
ikke noget problem:

libGL error: failed to open DRM: Operation not permitted
libGL error: reverting to (slow) indirect rendering

Linux, kerne 2.4.3, XFree 4.0.3 opdateret med seneste Radeondriver fra
dri.sourceforge.net...

Nogen ideer ?

MVH

Thomas A. Frederiksen
--
<Geekcode> Version: 3.12
GED/IT d-- s:- a-- c++++ UL++ P+ L++ E---- W++ N++ o K- w--- O M+ V?

Fra : Steen Suder

Dato : 18-04-01 18:50

"Thomas A. Frederiksen" wrote:

> [...]
> libGL error: reverting to (slow) indirect rendering
>
> Linux, kerne 2.4.3, XFree 4.0.3 opdateret med seneste Radeondriver fra

Jeg bruger også CVS fra DRI projektet og har puttet nedenstående i min
XF86Config-4:

Section "DRI"
Group 4000
Mode 0666
EndSection

--
Steen Suder

"We reject kings, presidents and voting.
We believe in rough consensus and running code."

Fra : Thomas A. Frederikse~

Dato : 18-04-01 18:49

On Onsdag 18. April 2001 19:50 Steen Suder decided to write:

<snip>

> Jeg bruger også CVS fra DRI projektet og har puttet nedenstående i min
> [...]

Det er desværre ikke der fejlen ligger, men tak for det gode foreslag (jeg
fik det også per mail for en time siden...).

MVH

Thomas A. Frederiksen