MS Windows
briani 27239
Bug i directX 90b
Fra : NGpaul

Dato : 11-12-03 22:10

Når man har et TVkort skal man ikke installere DX9.0b. så kan man ikke se PAL-TV mere.
Kun NTSC.
Microsoft har lavet en patch i den anledning, men deres downloadcenter siger at den ikke
kan downloades mere..

Kan man forvente at der snart kommer en ny version af DX9, hvor denne bug er rettet?

Fra : Peter

Dato : 12-12-03 01:56

"NGpaul" <getNOSPAM@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan downloades mere..
>
> Kan man forvente at der snart kommer en ny version af DX9, hvor denne bug

Jeg har ingen problemer med mit Pinnacle TV kort.

Peter

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 12-12-03 04:03

Du mener den Bug der blev rettet med DX9.0b.

Fra : arc@na

Dato : 12-12-03 11:13

Jens Peter Karlsen <jpkarlsen@mvps.org> wrote in

> [...]

Du NÆGTER bare at quote korrekt. Hyg dig i killfilteret sammen med Bo
Warming.

*PLONK*

arc@na

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 12-12-03 15:17

"arc@na" <this@ress.is.invalid.com> skrev i en meddelelse
> Du NÆGTER bare at quote korrekt. Hyg dig i killfilteret sammen med Bo
> [...]
+++++++++++

Hej.
Er ikke så meget inde i det her men, hvad har han gjort galt, og hvad
betyder *PLONK* og quote korrekt ? Måske et dumt spørgsmål

Mvh. Jørgen Nielsen.

Fra : Ole C

Dato : 12-12-03 18:07

Jørgen Nielsen skrev blandt andet:
..
> Er ikke så meget inde i det her men, hvad har han gjort galt, og hvad
> betyder *PLONK* og quote korrekt ? Måske et dumt spørgsmål

Hvis ikke folk spørger om det de ikke ved, vil de da for alvor kunne kaldes
dumme....
*PLONK* er lyden når en bruger ryger i "killfiltret" ! - altså at
vedkommende bliver udelukket ved hjælp af for eksempel Meddelelsesregler i
Outlook Express.
Mht. at quote korrekt, så læs her: http://usenet.dk/ hvor der er mange gode
råd.

--
vh
Ole C

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 13-12-03 03:55

Tja, det er jo dit tab.

Fra : NGpaul

Dato : 12-12-03 12:40

Nej, det er patchen KB825116 jeg snakker om. Den har jeg i en hel uge forgæves prøvet at
downloade. På alle tider af døgnet.
Try again later eller unavailable er det eneste jeg får ud af Microsoft.
Så nu venter jeg til Directx 90c kommer....

Fra : Edmund

Dato : 12-12-03 18:48

http://download.microsoft.com/download/f/c/9/fc9b3b60-d7d4-42c6-ac64-f28ea70fabb9/DirectX9b-KB825116-x86-ENU.exe
--
Mvh Edmund

Fra : NGpaul

Dato : 12-12-03 20:07

Tak for link'et, men det er til den engelske XP. Har du en til Danskversion?

Fra : Edmund

Dato : 12-12-03 20:24

NGpaul skrev:

> Tak for link'et, men det er til den engelske XP. Har du en til
> Danskversion?

Der findes ikke noget der hedder en dansk DirectX, så det er den
engelske du skal bruge.
Første gang denne opdatering blev udsendt virkede den dog ikke på en
dansk XP, så denne her er altså en opdateret opdatering.

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=en&FamilyID=8DFD1B6D-E177-4A0E-91D0-B4310675B02B

11-04-03 update: The English hotfix package has been modified to allow
patching of all language installations supported by the affected
Operating Systems. If your language is not listed in the drop-down list
at right, please choose the English download.
--
Mvh Edmund

Fra : NGpaul

Dato : 12-12-03 22:49

MEGAtak for hjælpen.

Fra : Edmund

Dato : 12-12-03 23:03

NGpaul skrev:

> MEGAtak for hjælpen.

Velbekomme.

Har det så hjulpet at installere denne update.
Hvilket tvkort har du

--
Mvh Edmund

Fra : Trygleren [9000]

Dato : 12-12-03 12:48

> Når man har et TVkort skal man ikke installere DX9.0b
>så kan man ikke se PAL-TV mere. Kun NTSC.

Det har ikke haft noget effekt her.

--

"Sic gorgiamus allos subjectatos nunc"
Med venlig hilsen