Scroll i tekstfelt
Fra : Tommas H. Kristensen

Dato : 18-04-01 16:42

Er der nogen der kan hjælpe?????
Jeg har lavet en flashting (tjek http://tommas.snofru.dyndns.dk)
hvor der er et dynamisk textfelt, som bl.a. skal indeholde nyheder.
Da der er mulighed/risiko for at teksten ville fylde mere end den plads der
er, vil jeg gerne lave det sådanne, at der kunne "scrolles".
Er dette muligt? Og hvordan?

Tommas

Fra : hjr

Dato : 19-04-01 07:53

Hej Thomas

Ja det kan godt lade sig gøre her er en adresse hvor du kan hente en scrollbar

http://www.virtual-fx.net/tutorials/html/scrollbar_easy.htm

håber det hjælper dig videre

hjr

http://www.kandu.dk/

Fra : lars gregersen

Dato : 19-04-01 21:28

Hej Tommas
Prøv se på funktionerne: MaxScroll/Scroll
Lars